اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 15 سال؛

عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار پلدختر آغاز شد

خبرگزاری فارس: با همت شهردار پلدختر عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار این شهر آغاز شد.

عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار پلدختر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، شهردار پلدختر عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار پلدختر در جمع خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر اظهار داشت: شهرداری پلدختر در سال 75 با بخش خصوصی در خصوص زمین میدان میوه و تره‌بار توافق حاصل کرد.
محمد شرفی‌نصیری افزود: این زمین زراعی که هفت هزار مترمربع است، در سال 1379 از زراعی به تجاری تغییر کاربری شد.
وی تصریح کرد: در نقشه این طرح تعداد 36 غرفه با پنج واحد تجاری دارای قهوه‌خانه، رستوران، باسکول، کارگاه‌های جعبه‌سازی و تولید خیارشور و فضای سبز، محل تاکسی سرویس تأسیسات برق است.
شهردار پلدختر با بیان این که این نقشه در سال 1376 مورد تایید دفتر فنی استانداری لرستان قرار گرفت، افزود: متأسفانه با گذشت 15 سال هیچ‌گونه اقدام عملی در خصوص احداث میدان میوه و تره‌بار صورت نگرفته است.
شرفی‌نصیری تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر پلدختر فاقد میدان میوه و تره‌بار است و کسبه این شهرستان جهت تهیه میوه و تره‌بار به شهرهای مجاور استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان مراجعه می‌کنند، که این عامل موجب افزایش قیمت میوه و تره‌بار در این شهر نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.
شهردار پلدختر گفت: در صورتی که استاندار لرستان، معاون عمرانی استانداری، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی  شهر مساعدت کنند، با اعتبارات اولیه پنج میلیارد ریال میدان میوه و تره‌بار در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: برای تکمیل این میدان نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار است، تا بتوان تمام میوه‌فروشان سیار و پراکنده در سطح شهر پلدختر را ساماندهی کرد و این معضل دیرینه را در شهر پلدختر حل کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول