اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و اجرایی سازمان میادین شهرداری قم:

معرفی 70 نقطه شهری به منظور عرضه میوه و تره‌بار

خبرگزاری فارس: معاون فنی و اجرایی سازمان میادین شهرداری قم گفت: 70 نقطه از مناطق هشت‌گانه شهر قم از طرف سازمان میادین پیشنهاد شد که پس از بررسی از سوی مناطق، آماده بهره‌برداری به منظور عرضه میوه و تره‌بار شب عید خواهد شد.

معرفی 70 نقطه شهری به منظور عرضه میوه و تره‌بار
مهدی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تشکیل جلسه کار گروه ساماندهی شهرداری قم در خصوص تنظیم بازار میوه نوروز 91 در سازمان میادین شهرداری قم اظهار داشت: در این جلسه که با حضور معاونین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه، معاونین سازمان میادین میوه و تره‌بار و مدیرعامل سازمان برگزار شد، در خصوص نحوه استقرار بازارهای موقت، نقاط در نظر گرفته شده و زمان اجرای این طرح و سایر هماهنگی‌ها تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.
وی ادامه داد: بر این اساس70 نقطه از مناطق هشت‌گانه شهر، از طرف سازمان میادین پیشنهاد شد که پس از بررسی از سوی مناطق آماده بهره‌برداری خواهد شد.
معاون فنی و اجرایی سازمان میادین شهرداری قم ابراز داشت: در این جلسه مقرر شد برابر لیست تحویلی مکان‌های پیشنهادی به منظور عرضه میوه و تره‌بار، آجیل و خشکبار و ماهی زنده شب عید (نوروز 91) توسط معاونین مناطق بررسی و نقطه نظر در جلسات آینده ارائه شود.
یزدی تصریح کرد: همچنین بازارهایی که نیاز به تابلوی تعیین مسیر دارند، توسط سازمان میادین شهرداری قم تابلو آنان تهیه و نصب می‌شود.
وی یادآور شد: تهیه کارت شناسایی و لباس فرم توسط سازمان برای بهره‌برداران و ارائه تذکرات لازم در ارتباط با رعایت نظافت اطراف بازارها بر عهده سازمان میادین خواهد بود.
معاون فنی و اجرایی سازمان میادین شهرداری قم یادآور شد: به تمام فروشندگان در خصوص رعایت شئونات اسلامی و پوشش منطبق با الگوی کشور تذکرات لازم داده می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول