اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

افزایش سرانه میادین میوه و تره بار جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به افزایش سرانه میادین میوه و تره بار جنوب تهران گفت: بیش از 12 هزار مترمربع به میادین میوه و تره بار جنوب تهران اختصاص یافت.

افزایش سرانه میادین میوه و تره بار جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، محمد حسین سهرابی با اشاره به راه‌اندازی چهاردهمین بازار محلی میوه و تره بار، از افزایش سرانه میادین میوه و تره بار در این منطقه خبر داد و گفت:‌ به منظور افزایش سرانه میادین میوه و تره بار یک باغ متروکه به مساحت سه هزار مترمربع در محله صفائیه تملک شده و به زودی به عنوان میدان میوه و تره بار محلی راه‌اندازی می‌شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تمام درختان موجود در این باغ متروکه حفظ می‌شود، افزود: با احتساب میدان میوه و تره بار مورد اشاره، 12 هزار و 666 مترمربع از فضای این منطقه به میادین میوه و تره بار اختصاص یافته است.

وی در ادامه به اهمیت افزایش دسترسی محلی شهروندان به میادین میوه و تره بار اشاره کرد و اظهار داشت: محله‌های ظهیر آباد، حمزه آباد، 13 آبان، شهادت، دولت آباد، استخر، بهشتی، ولی آباد، نفر آباد، فیروزآبادی، ابن بابویه، ارکیده و بلوار قدس دارای بازارهای محلی میوه و تره بار هستند که با راه‌اندازی میدان میوه و تره بار محله صفائیه تعداد بازارهای محلی این منطقه به 14 مورد افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول راه‌اندازی مراکز فروش میوه و تره بار در تمام محله‌ها را از وظایف و تدابیر مدیران شهری برشمرد و بیان داشت: در راستای اجرای طرح محله محوری مدیران شهری به دنبال تقسیم عادلانه امکانات مطلوب شهری برای اهالی همه محله‌ها هستند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول