اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار مشهد خبر داد

افتتاح 2 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: به مناسبت دهه فجر، سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری اقدام به افتتاح دو بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی می‌کند.

افتتاح 2 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، جلال قربانی اظهار داشت: این اقدام با هدف کاهش سفرهای غیر ضروری و دسترسی آسان شهروندان به بازارهای شهرداری و در نهایت جلب رضایت شهروندان در روز یک‌شنبه 16 بهمن‌ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 9 بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی در نقاط مختلف سطح شهر عنوان داشت: دو بازار پیروزی واقع در نبش پیروزی 73 و بازار ابوذر واقع در ابوذر غربی ـ انتهای بلوار مجلسی بازارهایی هستند که افتتاح می‌شوند و تعداد بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی فعال در سطح شهر مشهد را به 11 می‌رسد.

قربانی افزود: تا قبل از پایان سال نیز دو بازار دیگر با نام‌های بازار بهار واقع در بلوار خواجه‌ربیع جنب ایستگاه سوار کلات و بازار جمهوری واقع در بلوار فرودگاه، افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول