اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد خدمات شهری ابرکوه خبر داد

احداث کشتارگاه صنعتی و میدان میوه و تره‌بار در ابرکوه

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری ابرکوه از پیگیری احداث کشتارگاه صنعتی، پارک بازی سرپوشیده و احداث میدان میوه و تره‌بار در ابرکوه خبر داد.

احداث کشتارگاه صنعتی و میدان میوه و تره‌بار در ابرکوه

سیدعلیرضا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: احداث کشتارگاه صنعتی، پارک بازی سرپوشیده و میدان میوه و تره‌بار به عنوان برخی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها و تأسیسات شهری، توسط شهرداری ابرکوه و با مشارکت بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز شهرستان به تأسیسات شهری یاد شده، واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری ابرکوه تاکنون با پیگیری‌های متعددی که انجام داده توانسته گام‌های مهمی در این زمینه بردارد، تهیه زمین به عنوان مهم‌ترین بخش پروژه، اخذ مجوزهای آب، برق و ...، تهیه پلان‌ها و دیگر مسائل مانند طرح‌های توجیهی و اخذ مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذی‌ربط، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

رسولی در مورد مشخصات فنی این طرح‌ها نیز یادآور شد: مساحت میدان میوه و تره‌بار پنج هکتار و شامل 43 غرفه، 13 مغازه، نمازخانه، رستوران، بانک، اقامتگاه، پارکینگ، فضای سبز و برخی فضاهای دیگر است.

رسولی در مورد کشتارگاه صنعتی به عنوان یکی از نیازهای اساسی شهرستان نیز افزود: کشتارگاه مورد نظر با وسعت دو هکتار شامل سالن‌های ذبح دام سبک و سنگین، سالن انتظار دام، خطوط و شبکه سلاخی، حوضچه‌های سپتیک و .... است.

مسئول واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری ابرکوه در مورد پارک بازی نیز اظهار داشت: احداث پارک هنوز در مرحله تهیه طرح و نهایی شدن شرایط اجرای آن است و پیش‌بینی می‌شود نیازمند 5 هزار مترمربع فضای داخلی و بیرونی است و مراحل مختلف این پروژه نیز به طور جدی در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در صورت اجرا به طور مستقیم برای حدود 50 نفر اشتغال‌زایی دارد و در راستای افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهری به شدت پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم.

رسولی هم‌چنین از همکاری، مشارکت و مساعدت‌های شهرداری مهردشت هم‌چنین همراهی ارگان‌های مختلف در این زمینه قدردانی کرد.

 پیش از این، موضوع لزوم ایجاد کشتارگاه صنعتی هم‌چنین نیاز شهرستان به میدان میوه و تره‌بار در گزارش‌های فارس مورد پیگیری قرار گرفته بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول