اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

احداث میدان میوه و تره‏بار در دماوند

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از احداث میدان میوه و تره‏بار در این شهر در سال جاری با ساز‏ه‏های پیش‏ساخته خبر داد.

احداث میدان میوه و تره‏بار در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات متصدیان واحدهای صنفی دماوند با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: توسعه و گسترش در بخش حمایت از کار و سرمایه زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که بتوانیم از سرمایه‏گذاران ملی بهره‏مند شویم.

وی بیان کرد: اصناف مقدم‏ترین و نخستین حوزه در بخش توسعه کار و حمایت از سرمایه‏گذاری در سطح شهر محسوب می‏شوند.

شهردار دماوند تصریح کرد: شهرداری از سال 72 در راستای سیاست دولت به سوی خودکفایی حرکت کرد و این مهم موجب شد امروز شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در راستای حمایت از شهروندان خدمت‏رسانی کند.

همتی ادامه داد: شهرداری نهادی است که باید در راستای ایجاد درآمدزایی در حوزه فعالیت خود گام بردارد و هزینه‏کننده باشد که با توجه به نبود درآمدی پایدار نیازمند حمایت اصناف و کسبه در بخش حمایت از کار و سرمایه در سطح شهر است.

وی ادامه داد: شهرداری بودجه سالانه خود را با کسب درآمد به دست آمده از یک سال گذشته بعد از تبیین، تصویب و ابلاغ شورای شهر دریافت می‏کند.

شهردار دماوند خاطر نشان کرد: شهرداری دماوند با 80 سال سابقه، تنها در سال 90 بالاترین رقم بودجه‏ای خود با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 488 میلیون تومان را جذب کرد و این مهم در شرایطی محقق شد که در بخش عوارض و ساخت و ساز هیچ‏گونه صعودی نداشت.

همتی از احداث میدان میوه و تره‏بار با سازه‏های پیش‏ساخته در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میدان نیازمند حمایت اصناف و کسبه سطح شهر است و اگر راه‏اندازی آن با همت اصناف داخل شهر صورت گیرد، در توسعه بخش اشتغال و درآمدزایی سطح شهر موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول