اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهران:

صادرات میوه و تره‌بار از مرز مهران از سر گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهران گفت: صادرات میوه و تره‌بار از مرز مهران از سر گرفته شد.

صادرات میوه و تره‌بار از مرز مهران از سر گرفته شد

ولی‌الله حیاتی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مرز مهران یکی از کانون‌های تردد زوار و صادرات کالای ایرانی به کشور عراق است.

وی ادامه داد:  از دو ماه پیش تاکنون به سبب مصرف تولیدهای داخلی عراق، کشور همسایه از پذیرش میوه و تره بار در مرز مهران ممانعت می‌کرد.

این مسئول اضافه کرد: اما با تلاش‌های صورت گرفته و همچنین نیاز بازار مصرف عراق بار دیگر از امروز کار صادرات انواع میوه و تره‌بار از مرز مهران از سر گرفته شد.

حیاتی تصریح کرد: بر این اساس تجار ایرانی می‌توانند از طریق مرز بین‌المللی مهران به صادرات انواع میوه و تره‌بار مورد نیاز بازار عراق اقدام کنند.

فرماندار مهران گفت: خروجی بین‌المللی و تجاری مهران به واسطه نزدیکی به کشور عراق و وجود مشترکات فرهنگی، مذهبی و دینی بین مردم استان‌های مجاور مرز دو کشور ایران اسلامی و عراق اکنون یکی از امن‌ترین خروجی‌های کشور جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: خروجی بین‌المللی مهران یکی از مهم‌ترین کانون‌های تردد زوار و صدور کالای ایرانی به کشور عراق است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول