اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

واحدهای متخلف عرضه‌کننده میوه و تره‌بار محکوم شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: واحدهای عرضه‌کننده میوه و تره‌بار توسط تعزیرات حکومتی استان بوشهر محکوم شدند.

واحدهای متخلف عرضه‌کننده میوه و تره‌بار محکوم شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی با متخلفان در عرضه مایحتاج عمومی مردم به شدت برخورد می‌کند و در همین ارتباط چند واحد متخلف را در مهم‌ترین نقاط شهر بوشهر جریمه کردیم.

وی افزود: با اعلام گزارش تخلف تعدادی از واحدهای صنفی عرضه کننده میوه و تره‌بار از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پرونده‌های ارسالی در شعب تعزیرات حکومتی بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

احمدی بیان کرد: شعب تعزیرات حکومتی با بررسی پرونده‌های واحدهای صنفی عرضه کننده میوه و تره‌بار تخلف تعدادی از این واحدها را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه بر سر درب واحد های مذکور محکوم کردند.

این مقام مسئول گفت: این واحدها در خیابان اصلی شهر واقع شده و آرای صادره نیز اجرا شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت مالک کالای قاچاق در تعزیرات حکومتی کنگان خبر داد و گفت: در راستای فعالیت‌های اداره کل تعزیرات حکومتی، در بازرسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کنگان، یک دستگاه دیزل ژنراتور فاقد اسناد و مدارک مثبت گمرکی کشف و با شکایت گمرکات استان مبنی بر قاچاق بودن کالا، پرونده متشکله پس از سیر مراحل اولیه رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب برای بررسی و صدور رأی نهایی به شعبه اول بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی کنگان ارسال شد.

وی بیان کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ 308 میلیون و 814 هزار و 500 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه رأی صادره قطعی و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول