اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

16 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان مرکزی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 16 هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

16 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در استان مرکزی افتتاح می‌شود

غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال 16 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد که بخشی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و بخش دیگر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است.

وی تصریح کرد: 5 هزار و 400 واحد از واحدهای مسکونی مسکن مهر تا ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که یک هزار و چهار واحد آن در شهر اراک، 345 واحد در شهر خمین، 129 واحد در شهر دلیجان، 265 واحد در ساوه، 738 واحد در مهاجران و 836 واحد در بافت‌های فرسوده است.

به گفته وی از 5 هزار و 400 واحد 4 هزار و 300 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و یک‌هزار و 100 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: یک‌هزار واحد از مجموع این واحدها در سایت امام صادق(ع) اراک به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی واحدها نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در طول فصول مختلف سال افتتاح می‌شوند.

خرمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ ثبت‌نامی برای واحدهای طرح مسکن مهر در شهرستان اراک از سوی اداره راه و شهرسازی صورت نمی‌گیرد بیان داشت: اخیرا عده‌ای از افراد سود‌جو به بهانه تحویل واحدهای مسکن مهر در اراک نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان اقدام کرده‌اند که می‌طلبد متقاضیان مسکن مهر در برابر این سودجویان هوشیار بوده و فریب آنها را نخورند.

وی گفت: تنها مرجع رسمی برای ثبت‌نام از متقاضیان اداره راه و شهرسازی است و متقاضیان باید برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص تنها به اداره راه و شهرسازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول