اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دستور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

افزایش تسهیلات مسکن مهر در سلماس

خبرگزاری فارس: ظهر امروز به دستور وزیر راه و شهرسازی تسهیلات مسکن مهر سلماس افزایش یافت.

افزایش تسهیلات مسکن مهر در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نیکزاد ظهر امروز در جریان بازدید از مسکن مهر 177 واحدی فتح سلماس اظهار داشت: برای جبران این امر میزان تسهیلات واگذار شده به مسکن مهر سلماس از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش یافت.

وی بر لزوم اجرا و اتمام طرح‌های مسکن مهر تاکید کرد و افزود: به منظور اتمام هر چه سریع‌تر واحدهای در دست اقدام مسکن مهر لازم است تا شرکت‌های خدمات‌رسان در تعامل نزدیک با مسئولان ذی‌ربط در حوزه مسکن مهر باشند.

وی به حساسیت دولت و مجلس در پروژه‌های مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: مسئولان استانی باید در سطح استان نیز به حساسیت موضوع پی ببرند.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر 480 واحدی سلماس بازدید کرد که به دلیل وجود پاره‌ای مشکلات در این واحدها، میزان تسهیلات پرداختی این واحدها از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان به ازای هر واحد افزایش یافت.

در جریان این بازدید نیکزاد با تاکید بر استفاده از توان پیمانکاران بخش دولتی توسط تعاونی‌ها، اعلام کرد: لازم است تا تعاونی‌ها به جای استفاده از توان پیمانکاران خصوصی از پیمانکاران بخش دولتی بهره گیرند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول