اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل:

تکمیل واحدهای مسکن مهر بی‌وقفه ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساخت واحدهای مسکونی مهر در شهرهای مختلف استان اردبیل بدون وقفه و با جدیت تمام ادامه داشته و پیگیری می‌شود.

تکمیل واحدهای مسکن مهر بی‌وقفه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی ظهر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های مسکن مهر در نمین اظهار داشت: ما در تکمیل این پروژه‌ها تنها با مشکل همکاری نکردن برخی از متولیان و مدیران تعاونی‌ها روبه‌رو هستیم که در یک نشست هماهنگی سعی داریم مشکلات و چالش‌های پیش روی آنها را نیز مورد بررسی قرار داده و در حد توان برطرف کنیم.

وی علت تأخیر در تکمیل برخی از پروژه‌ها را همراهی نکردن متقاضیان در پرداخت کامل آورده اولیه و شخصی اعلام کرد و افزود: بانک مسکن در مراحل چهارگانه پرداخت تسهیلات خود با هیچ مشکلی روبه‌رو نیست و بخش عمده‌ای از این تسهیلات نیز تاکنون پرداخت شده است.

باباخانی از پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت و ساز مسکن مهر استان خبر داد و تصریح کرد: این میزان پرداختی به صورت تعاونی، فردی و گروهی با مشارکت بانک مسکن انجام شده و پرونده‌های در دست بررسی نیز به سرعت قابل پرداخت است.

این مسئول به سهمیه 34 هزار واحدی مسکن مهر استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بیش از دو سوم این سهمیه در اردبیل در حال ساخت است به طوری که در این شهرستان 23 هزار واحد در دست اقدام و اجرا است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما توجه و تمرکز تکمیل پروژه‌ها را به مرکز استان اختصاص ندادیم بلکه در دیگر شهرستان‌ها نیز تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در اولویت است.

به گزارش فارس، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل سهم شهرستان پارس‌آباد را بعد از مرکز استان با چهار هزار و 910 واحد بیشترین واحدهای در حال ساخت اعلام کرد و بیان داشت: ما در شهرستان نمین نیز حدود 600 واحد در حال تکمیل داریم که با تأمین زیرساخت‌ها و انجام کارهای نهایی امیدواریم نیمه‌اول امسال پروژه مسکن مهر نمین را به بهره‌برداری برسانیم.

باباخانی اضافه کرد: از بین شهرستان‌های با جمعیت بالای 25 هزار نفر تنها شهرستان نمین به تعداد برنامه‌های مصوب خود عقد قرارداد داشته و ظرفیت ثبت‌نامی مهر آن تکمیل شده است.

وی گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه مسکن مهر نمین تأمین شده و پیمانکار به سرعت در حال تکمیل پروژه و آماده‌سازی آن برای افتتاح در هفته دولت است.

باباخانی سیاست اصلی اجرای طرح مسکن مهر را خانه‌دار کردن تمام اقشار بدون سرپناه به ویژه در مناطق محروم اعلام کرد و افزود: پرداخت تسهیلات برای مسکن مهر حرکتی مثبت است که تحقق آن می‌تواند زمینه مساعد بهره‌مندی اقشار مختلف را فراهم آورد.

وی به ویژگی پرداخت تسهیلات مسکن مهر و قابل تمدید بودن آن اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان در هر شرایطی می‌توانند از تسهیلات مسکن مهر به عنوان یک فرصت استثنایی استفاده کنند.

باباخانی به اجرای مناسب پروژه مسکن مهر در قالب مشارکت دوجانبه با پیمانکاران و متقاضیان اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از پروژه‌ها به دلیل کوتاهی متقاضی در پرداخت هزینه‌های ساخت شاهد تأخیر در تکمیل و واگذاری پروژه هستیم که امیدواریم به سرعت ضعف‌ها و مشکلات پیش رو برطرف شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار مسکن و شهرسازی بنیاد مسکن استان نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر متولی ساخت و تکمیل مسکن مهر است که در این زمینه نیز کارها به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول