اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت در اجرای طرح مسکن مهر مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت در اجرای طرح مسکن مهر واقعاً مظلوم واقع شده و باید تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح را از میان بردارند.

دولت در اجرای طرح مسکن مهر مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معضل اول از نظر بهداشتی در بناب معضل فاضلاب است، تصریح کرد: وضعیت بناب از لحاظ بهداشتی مناسب نیست و باید توجه بیشتری به این امر که سلامت مردم را تهدید می‌کند، کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات مسکن مهر بناب افزود: مشکل مسکن مهر بناب قابل حل است و با مدیریت می‌توان مشکل را حل کرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری برای حل مشکلات و موانع بر سر راه اجرای مسکن مهر هستند، اظهار کرد: فرماندار به‌عنوان رئیس شورای مسکن باید مسئولان دستگاه‌ها را موظف کند تا مشکلات مسکن مهر را حل کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در صورت عدم هماهنگی هر یک از دستگاه‌ها، مسئولان آن باید به استان معرفی شوند.

اشرف‌نیا تأکید کرد: دولت در اجرای طرح مسکن مهر واقعاً مظلوم واقع شده و باید تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم داده و موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح را از میان بردارند.

وی گفت: رفع معضلات، مشکلات و محرومیت‌های شهرستان نیازمند همت و هماهنگی مسئولان منطقه و استان است و همت جمعی مدیران را می‌‌طلبد که به قطع در استان وجود دارد.

اشرف‌نیا تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمران و آبادانی بیشتر از اینکه در گرو مسائل مالی باشد، در گرو مدیریت مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها است که باید در راه حل مشکلات مردم همت مضاعف داشت.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول