اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

سهمیه مسکن مهر لرستان به 44 هزار واحد رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: با سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان سهمیه طرح مسکن مهر این استان به 44 هزار واحد برای سال 91 رسید.

سهمیه مسکن مهر لرستان به 44 هزار واحد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهرام ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در حال حاضر چیزی حدود 42 هزار واحد مسکن مهر سهمیه‌ استان لرستان است که 30 هزار واحد مربوط به سال گذشته و 12 هزار واحد هم سهمیه سال 91 است، اما با سفر وزیر راه و شهرسازی 2 هزار واحد دیگر به این سهمیه اضافه شد.

وی افزود: کل تسهیلاتی که تا به حال در این زمینه پرداخت شده، حدود 650 میلیارد تومان است که 100 میلیارد تومان هم توسط بنیاد مسکن و رقمی هم حدود 30 میلیارد تومان مربوط به بافت فرسوده است و در مجموع رقمی حدود 780 میلیارد تومان تسهیلات مربوط به مسکن مهر جذب شده است.

وی ادامه داد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی سهمیه طرح مسکن مهر این استان با افزایش 2 هزار واحد مسکونی به 44 هزار واحد برای سال 91 رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه این مهم در جریان سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان محقق شد، گفت: در سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به لرستان بهره‌برداری از 14 هزار و 500 واحد مسکونی طرح مسکن مهر و بافت‌های فرسوده استان آغاز شد.

وی گفت: از این تعداد 10 هزار واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، 2 هزار و 900 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و یک هزار و 600 واحد نیز مربوط به بافت فرسوده شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: بر همین اساس 2 هزار و 581 واحد در خرم‌آباد، 989 واحد مسکونی در شهر ازنا، 886 واحد در دورود، 966 واحد در الیگودرز، 2 هزار و 115 واحد در بروجرد، 691 واحد در نورآباد، 377 واحد در کوهدشت، 702 واحد در الشتر و 693 واحد نیز در پلدختر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار 150 میلیارد ریالی برای تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی بروجرد از دیگر مصوبات سفر وزیر به این استان بود، گفت: براساس موافقت وزیر راه و شهرسازی 58 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای این طرح به صورت کامل اختصاص داده می‌شود و 42 میلیارد ریال آن نیز از منابع دیگر تامین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: افزایش تسهیلات 220 میلیون ریالی پروژه 6 هزار و 512 واحدی مسکن مهر بروجرد، مجموعه 176 واحدی شهر دورود و تسهیلات 250 میلیون ریالی برای 498 واحد مسکونی در شهر ازنا از دیگر دستاوردهای این سفر است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول