اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

اردبیل 22 هزار متقاضی مسکن مهر دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: 22 هزار واحد مسکن مهر ظرفیت تولید و پذیرش متقاضیان این مساکن برای تامین سرپناه مورد نیاز است.

اردبیل 22 هزار متقاضی مسکن مهر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مراحل اجرایی پروژه مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد قریب به 18 هزار متقاضی مسکن مهر تاکنون مجوز و امکان صدور پروانه ساخت را دارا شده‌اند و بیش از 20 هزار پروانه ساخت خانه مسکونی نیز در این ارتباط صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانکی در حمایت از این متقاضیان و تسریع در امور مسکن مهر اغلب از ناحیه بانک مسکن پرداخت شده است.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 500 واحد در جریان نیمه دوم سال گذشته از واحدهای مسکونی مسکن مهر اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: 4 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر نیز امسال و در جریان مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسند.

اکبری با تاکید بر اقدام به موقع و زمان‌بندی شده پروژه‌های 2 هزار واحدی شهرک ولیعصر، 4 هزار واحدی پیله‌سحران و رفع نواقص آنی در شهرک رسالت بیان داشت: شرکت‌های خدماتی در تامین زیر‌ساخت‌های شهرک‌های جدید‌التاسیس لوله‌گذاری و اتصال انشعابات گاز، برق و تلفن باید به موقع  ارائه گزارش فنی داشته باشند.

این مسئول گفت: ابتکار ارزشمند دولت نهم و دهم را در مدیریت پروژه مسکن مهر با اعطای 80 درصدی تسهیلات مسکن سبب امیدواری برای خانه‌دار شدن اقشار آسیب‌پذیر و متقاضیان طبقات متوسط جامعه شده است.

رئیس شورای مسکن شهرستان اردبیل گفت:‌ حذف قیمت زمین از ارزش افزوده تمام شده آن و اعمال تخفیفات ویژه در ساخت و ساز واحدهای مسکونی با حمایت‌های کم‌نظیر تسهیلات بانکی نه تنها موجب ماندگاری این پروژه عمرانی در قضاوت منصفانه شده است بلکه به رضایت‌مندی افکار عمومی منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود اظهار داشت: این حرکت امکان زیاده‌خواهی سود‌جویان و فرصت طلبان زمین‌خوار را در آشفته‌ بازاری امنیت روانی داد و ستد زمین و مسکن سلب کرده و سبب برقراری آرامش نسبی و ایجاد فضای سالم و به دور از دلال‌بازی و زمین‌خواری شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول