اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر به مردم همراه با سند

خبرگزاری فارس: استاندار قم از واگذاری اسناد واحدهای مسکونی مهر به صورت مستقیم به مردم و معافیت مالیاتی متقاضیان خبر داد و گفت: بیش از 13 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر به مردم واگذار شد.

واگذاری 13 هزار واحد مسکن مهر به مردم همراه با سند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای مسکن استان قم اظهار داشت: طرح مسکن مهر نقطه درخشانی در کارنامه دولت و همه مسئولان اجرایی است که بحمدالله در استان قم بسیار فراتر از انتظار به انجام رسیده و پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه این پروژه عظیم در استان قم به پایان راه خود نزدیک شده و تاکنون بیش از 13 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شده است خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مسئول و تعاونی‌ها باید با جدیت و تلاش مضاعف نسبت به ادامه ساخت و ساز واحدهای مسکونی مهر اهتمام داشته و هر چه سریع‌تر واحدهای مسکونی باقی مانده را به مردم واگذار کنند.

استاندار قم بر ضرورت تسریع در واگذاری زمین برای احداث واحدهای تجاری، خدماتی، آموزشی و بهداشتی و درمانی در منطقه پردیسان تاکید کرد و گفت: شهروندان در این منطقه برای تامین نیازهای خود با مشکلاتی مواجه هستند که مسئولان امر باید برای رفع این موانع و مشکلات طرح‌ها و برنامه‌های مشخص داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب شهری در منطقه پردیسان وظیفه‌ای مهم بر دوش همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری قم است تصریح کرد: شبکه‌ها و خطوط اصلی انتقال آب، برق و گاز در منطقه پردیسان به انجام رسیده است و توزیع در شبکه‌های فرعی منوط به جدیت بیشتر تعاونی‌ها بوده و باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

موسی‌پور از راه‌اندازی نخستین مرکز آتش‌نشانی در منطقه پردیسان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: بیش از 80 هکتار زمین و منابع آبی مورد نیاز برای اجرای فضای سبز در منطقه پردیسان در اختیار شهرداری قرار گرفته است که باید این نیاز جدی منطقه در اسرع وقت محقق شود.

وی همچنین خواستار توجه مسئولان شهرداری به پیاده‌روسازی و تقویت سیستم حمل و نقل شهری در منطقه پردیسان شد و گفت: خیابان‌های اصلی و فرعی پردیسان با توجه به حجم انبوه جمعیت در آینده، کشش لازم را برای عبور و مرور مناسب نداشته و معابر و شوارع این منطقه باید با مطالعات کارشناسی مناسب تعریض شده و یا افزایش یابد.

استاندار قم از واگذاری اسناد واحدهای مسکونی مهر به صورت مستقیم به مردم و معافیت مالیاتی متقاضیان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای افراد زیر پوشش بهزیستی نیز به زودی آغاز می‌شود و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن برای دیگر متقاضیان تامین می‌شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول