اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

روند پیشرفت مسکن مهر در جیرفت کند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روند عملیات اجرایی ساخت مسکن مهر در جیرفت به کندی پیش می‌رود و باید مسئولان به آن سرعت بخشند.

روند پیشرفت مسکن مهر در جیرفت کند است

فرج‌الله عارفی در حاشیه بازدید از مسکن مهر جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن ابراز نارضایتی از روند کند عملیات اجرایی ساخت مسکن مهر در شهرستان جیرفت خواستار تسریع در ساخت و ساز در این طرح شد.

وی خطاب به ادارات راه و شهرسازی، تعاون و فرمانداری جیرفت به عنوان ناظر تصریح کرد: باید با تلاش مضاعف و کار شبانه‌روزی عملیات اجرایی ساخت مسکن مهر را سرعت ببخشند.

عارفی با اشاره به شعار دولت مبنی بر تکمیل تمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت دهم بیان داشت: باید تلاش شود تمام پروژه‌های مسکن مهر در جیرفت به بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اولویت کاری خود را تحقق بخشیدن به سخن مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و افزود: در گام اول مباحث اقتصادی و معیشتی مردم را در دستور کار دارد و با توجه به شرایط موجود اقتصادی و برخی نارضایتی‌های مردم از قیمت‌ها باید همه مسئولان برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کنند.

به گزارش فارس، تعداد 2 هزار و 350 واحد مسکونی در قالب 50 تعاونی مسکن مهر در جیرفت در حال ساخت است که از این تعداد 600 واحد در مرحله نازک‌کاری و یک‌هزار و 500 واحد در مرحله سفت‌کاری و مابقی در مرحله اجرای اسکلت و سقف هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول