اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خبر داد

پیشرفت 70 درصدی مسکن مهر میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: مسکن مهر میاندوآب 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 70 درصدی مسکن مهر میاندوآب

 حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسکن مهر میاندوآب شامل یک هزار و 548 واحد است که در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی این واحدها 70 درصد است.

وی با اشاره به افزایش میزان تسهیلات به مسکن مهر میاندوآب تصریح کرد: در حال حاضر میزان تسهیلاتی که در قالب وام به مسکن مهر این شهرستان واگذار می‌شود، 3میلیون تومان افزایش یافته است.

جلالی با بیان اینکه این میزان به 25 میلیون تومان به ازای هر واحد رسیده است، افزود: اهتمام مسئولان استان در راستای اتمام هر چه سریع‌تر مسکن مهر مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهر میاندوآب آماده است، خاطرنشان کرد: مواردی که شرکت‌های خدمات‌رسان تعهد کرده بودند، اجرایی شده است و امید است هفته دولت امسال شاهد افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر در این شهرستان باشیم.

جلالی با بیان اینکه فلسفه ساخت واحدهای مسکن مهر در کشور کمک دولت به اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه برای خانه‌دار شدن بود، گفت: امروز این روند سریع‌تر طی می‌شود و تعداد زیادی از افراد جامعه از این طریق صاحب خانه شده‌اند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول