اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

عدم حل مشکلات مسکن مهر، سؤال از وزیر را در پی خواهد داشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم حل مشکلات مسکن مهر در بناب از وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس سؤال خواهم کرد.

عدم حل مشکلات مسکن مهر، سؤال از وزیر را در پی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بنا‌ب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی صبح امروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از طرح‌های عمرانی در شهرستان بناب با انتقاد از عدم حل مشکلات شهرک ولیعصر(عج) و مسکن مهر در بناب اظهار کرد: در صورت عدم حل مشکلات مسکن مهر در بناب از وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس سؤال خواهد شد تا ایشان پاسخگوی این معضل در شهرستان باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه وظایف دستگاه‌های اجرایی در بناب مشخص نیست، افزود: در شش سال گذشته مدیریت بی‌سر و سامانی را در اکثر بخش‌های شهرستان شاهد هستیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با اختصاص وقت بیشتر، عقب‌افتادگی‌های گذشته بناب را باید جبران کنیم.

وی اضافه کرد: در شهرستان بناب هیچ مسئولی وظیفه اصلی و ذاتی خودش را نمی‌داند و مشکلات بدون توجیه لازم طول می‌کشد و معلوم نیست این نابسامانی تا کی ادامه خواهد داشت.

باقری‌بنابی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم توجه و رسیدگی شورا و شهرداری به مناطق «دیزج» و «آغداش» بناب هم انتقاد کرد.

وی گفت: اگر محلات حاشیه شهر بناب واقعاً جزو شهر نیستند و تا آخر باید محروم و بی‌صاحب بمانند، از هم‌اکنون دور آنها حصار کشیده و مانع توسعه محلات باشید.

نماینده بناب در مجلس در ادامه از دولتمردان و مسئولان استان خواست تا در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بر اقدامات گذشته خود بیافزایند و آن را شتاب ببخشند.

وی گفت: ساخت و ساز مسکن مهر در واقع فرصت بسیار خوبی در کشور است که می‌تواند برای سرعت گرفتن پیشرفت نوسازی بافت‌های فرسوده در سایه مدیریت دقیق به آن امیدوار بود.

باقری‌بنابی در ادامه تاکید کرد: اگر چه در چند سال اخیر با توجه ویژه دولت به عمران و آبادانی، حرکت خوبی در این زمینه مشاهده می‌شود اما همچنان ردپای فرسودگی به خصوص در بافت مسکونی چه در مناطق شهری و چه روستایی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول