اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لپویی:

6‌ هزار واحد مسکن مهر ‌لپویی امسال تحویل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار لپویی گفت: در راستای خانه‌دار کردن افراد کم‌درآمد در قالب مسکن مهر، تا پایان سال جاری 6 هزار واحد مسکونی در شهر لپویی به بهره‌برداری می‌رسد.

6‌ هزار واحد مسکن مهر ‌لپویی امسال تحویل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر، جمعیت شهر لپویی از 7 هزار به 30 هزار نفر افزایش می‌یابد.

حقیقی خاطرنشان کرد: درآمد در حال حاضر شهرداری لپویی پاسخ‌گوی افزایش جمعیت این شهر نیست و نیاز به افزایش بودجه دارد تا بتواند زیرساخت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را تامین و اجرایی کند.

وی تصریح کرد: شهر لپویی با چهار مینی‌بوس قادر به ارائه خدمات حمل و نقل درون و برون شهری نیست و نیاز به توجه جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان فارس دارد.

شهردار لپویی با اشاره به اینکه در سال گذشته با کسری بودجه 400 میلیون تومانی رو به رو بوده‌ایم، افزود: درآمد سال گذشته شهرداری این شهر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز به یک‌میلیارد تومان برسد.

حقیقی اضافه کرد: شهرداری لپویی در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، برای نخستین بار مجموعه ورزشی اسلامی در زمینی به مساحت 40 هکتار را احداث می‌کند.

وی ابراز داشت: هزینه اجرای این مجموعه ورزشی 10 میلیارد تومان بوده، که برای اجرایی‌شدن آن از سرمایه‌گذار داخلی و خارجی دعوت کرده‌ایم.

شهردار لپویی تصریح کرد: فعالیت‌های این شهرداری در پنج ماه گذشته شامل صدور پایان کار یک ساله هفت تعاونی مسکن مهر و یک انبوه‌ساز در قالب 2 هزار و 46 واحد به مساحت 173 هزار و 910 متر مربع، تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی و مهمان‌سرا به مساحت 542 متر مربع، لکه‌گیری آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی تک‌لبه‌های میدان ورودی و خروجی بوده است. ‌

حقیقی اضافه کرد: محوطه‌سازی اطراف حمام قدیم به مساحت 200 متر مربع، طراحی خیابان 45 متری و 25 متری کوهسار نیز از دیگر فعالیت‌های شهرداری لپویی بوده است.

وی همچنین بیان داشت: ساماندهی گلزار شهدا با همکاری بنیاد شهید استان، احداث پارک‌های مسکن مهر، محله‌ای، اختصاص و تجهیز خودرو برای واحد تخلفات و اجراییات و تجهیز انبار از طرح‌های در دست اقدام شهرداری لپویی است.

شهردار لپویی خاطرنشان کرد: شبانه‌روزی کردن درمانگاه، استقرار نیروی انتظامی، تثبیت حریم شهر، تلاش برای تعویض جاده حدفاصل شهریار به لپویی، احداث فرهنگ‌سرا و سالن اجتماعات، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در مورد ساخت دو سالن ورزشی، برگزاری جشنواره بادکنک‌ها و نظارت بر عملکرد شهرداری و پیگیری امور شهری از جمله تلاش‌های شورای اسلامی این شهر بوده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول