اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

افزایش کیفیت موجب رونق بازار تولیدات داخلی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: افزایش کیفیت محصولات داخلی، افزایش خرید کالای ایرانی و رونق تولید داخلی را در پی خواهد داشت.

افزایش کیفیت موجب رونق بازار تولیدات داخلی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری اظهار داشت: هم اکنون مردم به ضرورت و اهمیت خرید محصولات تولید شده داخلی پی برده‌اند و نیاز است واحدهای تولیدی نیز به لزوم افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود توجه ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: توجه به امر کیفیت زمینه عرضه محصولات در بازار داخلی را فراهم کرده و مانع از خروج سرمایه با خرید کالاهای خارجی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو ماهه سال جاری برای تحقق عنوان سال و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: تاکنون چهار جلسه ستاد تسهیل با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تشکیل شده است.

حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان طی اردیبهشت ماه، مصوبات این سفر و نیز برگزاری جلسات کار گروه توسعه صادرات در تهران با حضور مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مواردی بود که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاثیر آنها را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی صادرات گرا مهم عنوان کرد.

صدری به وجود زیر ساخت‌های لازم در راستای سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون در استان جذب سرمایه گذاری با شتاب بیشتری صورت می‌گیرد و همه زیرساخت‌های لازم نیز برای سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک‌های صنعتی فراهم است.

وی عمده مشکل واحدهای تولیدی را کمبود نقدینگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با تزریق اعتبارات و تعامل بانک‌های عامل این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تاثیر مثبت صادرات بر تولید داخلی خاطر نشان کرد: توسعه صادرات تاثیر مستقیم و مثبتی بر روند تولید واحدهای صنعتی دارد که در این راستا در تلاشیم با تزریق نقدینگی به واحدهای صادرات‌گرا شاهد توسعه هر چه بیشتر صادرات استان باشیم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول