اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک:

استفاده از تولیدات داخلی سبب رشد اقتصاد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک با تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی در فعالیت‌ها گفت:‌ استفاده از تولیدات داخلی سبب رشد اقتصاد کشور می‌شود.

استفاده از تولیدات داخلی سبب رشد اقتصاد کشور می‌شود

عبدالعلی قاسم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: استفاده از تولیدات ملی سبب رشد بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.

شهردار قرچک با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدات ملی سبب افزایش سرمایه می‌شود،‌ عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی می‌تواند علاوه بر افزایش سرمایه‌گذاری سبب ایجاد اشتغال ‌شود و در این میان شهرداری‌ها به عنوان ارگان خدمات‌رسان به جامعه می‌تواند زمینه تحقق این مهم را فراهم کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری قرچک با استفاده از تولیدات داخلی صورت می‌گیرد.

قاسم‌پور با اشاره به عدم استفاده از کالا و محصولات خارجی در پروژه‌های افتتاح شده و در دست بهره‌برداری افزود: در حال حاضر نیز در احداث و تجهیز پارک ترافیک، بوستان ولایت که به بهره‌برداری رسیده و سایر پروژه‌هایی که در دست افتتاح است از هیچ کالا و محصول خارجی استفاده نشده است.

شهردار قرچک در پایان تاکید کرد:‌ این شهرداری ضمن الزام پیمانکاران به استفاده از محصولات و کالاهای داخلی برای تجهیز مناطق مختلف شهرداری، ‌پروژه‌های عمرانی، مبلمان شهری، زیباسازی و همه فعالیت‌های خود از محصولات ملی استفاده می‌کند.

قرچک شهری در جنوب استان تهران و در شهرستان ورامین است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول