اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

تولیدات داخلی خوزستان در این استان مشتری ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر بر حمایت از تولیدکنندگان بومی خوزستان تأکید کرد و گفت: بسیاری تولیدات داخلی استان با وجود کیفیت خوب در استان مشتری ندارد.

تولیدات داخلی خوزستان در این استان مشتری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان گتوند اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های گتوند و شوشتر شرکت‌های زیادی وجود دارد که از نظر تولیدات با دیگر استان‌ها در حال رقابت و حتی از نظر کیفیت در جایگاه برتری نسبت به دیگر استان‌ها هستند و باید از این شرکت‌ها حمایت شود و دستگاه‌های دولتی از این شرکت‌ها خرید کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی در شهرک صنعتی شوشتر شرکت‌هایی وجود دارد که برای تولید مبلمان از استان‌های دیگر کشور سفارشاتی اخذ می‌کنند و این دریافت سفارشات تنها به دلیل هزینه کم و کیفیت بالای تولیدات است این در حالی است که در استان خوزستان از وجود این شرکت‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه حمایت از این شرکت‌ها به نوعی حمایت از کار پایدار در خوزستان است، خاطر نشان کرد: برخی از این شرکت‌ها تا بیش از 30 میلیارد ریال برای خرید کارخانه و دستگاه‌های خود هزینه و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید تلاش شود تا با خرید از این شرکت‌ها به نوعی سرما‌یه در گردش این شرکت‌ها تأمین و مشکلات این شرکت‌ها برطرف شود.

رسولی افزود: استان خوزستان دارای توانمندی‌های زیادی است و باید از توانایی شرکت‌های موجود در استان استفاده برد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرک‌های صنعتی گتوند افزود: در شرایط کنونی در شهرک صنعتی شهرستان گتوند مشکل مخابراتی وجود دارد و شرکت‌ها امکان استفاده از اینترنت و فکس را ندارند و باید برای رفع این مشکلات گام‌های اساسی برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول