اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برای جلوگیری از لطمه به تولیدات داخلی باید واردات مدیریت شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای جلوگیری از لطمه خوردن تولیدات داخلی باید مقوله واردات را مدیریت کنیم.

برای جلوگیری از لطمه به تولیدات داخلی باید واردات مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: نباید بگذاریم کالاهای خارجی بی‌پروا وارد کشور شود و باید وارداتمان را منطقی و قانونمند کنیم.

وی با اشاره به اجرای قانون کالای همراه ملوان در استان بوشهر افزود: توانستیم اجرای این قانون را در استان مدیریت کنیم به نحوی که از سوءاستفاده بسیاری از سودجویان در این زمینه جلوگیری شد و اتفاق بزرگی در این راستا در استان افتاد.

جهانبخش تصریح کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل قانون کالای همراه ملوان هم‌اکنون ملوان می‎تواند 85 قلم لوازم خانگی و 13 قلم مواد غذایی مشخص و مجاز را تا سقف 40 میلیون ریال وارد کند.

وی با تاکید بر بومی‌سازی قانون کالای همراه ملوان در استان بوشهر ادامه داد: ظرف یک هفته تکلیف شناورهایی که از پیاده کردن بار خودداری می‏کنند روشن شود و فرمانداران تصمیمات گرفته شده در این رابطه را با قاطعیت اجرا کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: تلاش ما سود بیشتر ملوانان و کوتاه شدن دست سودجویان است و در کنار این نباید اجازه دهیم تحت هر شرایطی مواد غذایی غیر بهداشتی وارد و با جان مردم بازی شود.

جهانبخش اضافه کرد: هر دستورالعمل مرتبط با قانون کالای همراه ملوان که از وزارتخانه‎ها یا سازمان‎ها ارسال می‎شود و ممکن است در استان ایجاد تنش و بحران کند با هماهنگی همه مدیران و مسئولان مرتبط اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر ذره‎ای عدم هماهنگی در این رابطه وجود داشته باشد استان آسیب‌پذیر شده و با مشکلات زیادی مواجه می‎شویم.

استاندار بوشهر گفت: در این زمینه باید اتفاق نظر داشته باشیم و تصمیمات گرفته شده را حتی اگر قبول هم نداشته باشیم باید به مرحله اجرا برسانیم و همه با هم باید کمک کنیم تا این قانون به گونه‎ای که برای مردم منفعت داشته باشد اجرا شود.

جهانبخش اظهار داشت: هر اقدامی در این زمینه با استاندار و فرمانداران هماهنگ شود و آنچه در استان مصوب می‎شود به استحضار ائمه جمعه برسانیم و آنان را توجیه کنیم تا آنان در برابر سودجویان پاسخ‎های محکم و قانع‎کننده‎‎ای داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول