اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در مدارس نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: فرهنگ مصرف تولیدات داخلی باید در مدارس نهادینه شود.

فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در مدارس نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری عصر امروز در همایش تجلیل از معلمان در سالن شهید بردبار نکا افزود: نهادینه کردن تولید ملی و استفاده از کالاهای داخلی نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است و معلمان مهمترین نقش را در این راستا بر عهده دارند.

وی بیان داشت: برای تحقق این امر، معلمان باید با آگاهی‌بخشی به نسل آینده ساز این کشور در جهت تبیین این امر مهم و اساسی اقدام کنند.

آزادی اظهار داشت: در نگاه اسلام معلم دارای بالاترین جایگاه است و باید این جایگاه رفیع و بلند در جهت تعالی اسلام و آموزه‌های دینی و تربیت نسل اسلامی باشد.

فرماندار نکا گفت: دشمنان این ملت در تلاش هستند تا با ایجاد فشارهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جلوی حرکت رو به جلوی ما را بگیرند و ایران را در دسترسی به پیشرفت‌ها متوقف کنند.

وی ادامه داد: معلمان الگوی اخلاق، دانش، بینش و آگاهی بخشی هستند و باید در راستای توسعه و حرکت رو به جلو تلاش مجدانه داشته باشند.

آزادی با بیان اینکه تولید علم از دغدغه‌های رهبری است، خاطرنشان کرد: باید اسباب و وسایل مورد نیاز برای تولید علم در جامعه توسط شما معلمین فراهم شود و دانش‌آموزان را ترغیب به تولید علم و فن‌آوری کنید.

وی افزود: حذف خداوند در علوم، بزرگترین تهدید و نتیجه‌اش ظلم، فساد و جهل است که باید مراقب باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نکا نیز در سخنانی بیان داشت: معلمان در سند تحول از ارکان اساسی نظام تعلیم و تربیت هستند که می‌توانند دانش‌آموزان را به عالی‌ترین درجات علمی و تربیتی برسانند.

اصغر کارگر یادآور شد: سند تحول قانون اساسی آموزش و پرورش است و با این سند می‌توانیم به توسعه همه جانبه در نظام تعلیم و تربیت دست یابیم.

وی ادامه داد: نگاه تربیتی نگاه کامل و جامعی است که با تعهد، تعقل و تعبد همراه است.

در این آیین از معلمان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی نکا تجلیل شد.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول