اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار استان مرکزی:

زنان در نهادینه کردن استفاده از تولیدات داخلی نقش اساسی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به نقش زنان در تحقق شعار تولید ملی گفت: زنان در نهادینه کردن استفاده از کالاهای تولید داخلی نقش اساسی دارند و باید این نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

زنان در نهادینه کردن استفاده از تولیدات داخلی نقش اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر شیخی ظهر امروز در جلسه تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: زنان می‌توانند با خریداری کالاهای ساخت داخل دیگر اعضای خانواده را به این مهم تشویق کرده و موجب رونق اقتصادی در کشور شوند.

وی با تاکید بر اینکه زنان با توجه به مدیریت اقتصاد خانواده و حضور در ادارات می‌توانند در زمینه تحقق شعار تولید ملی گام بردارند تصریح کرد: زنان نیمی از جامعه و از اقشار بسیار تاثیرگذار در خانواده و اجتماع هستند و بدون شک نقش‌آفرینی بانوان اساس و بنیاد حرکت‌های اجتماعی و اقتصادی را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: زنان در تمام عرصه‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و... نقشی ارزنده و غیر قابل انکار ایفا می‌کنند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف افتخار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

شیخی با بیان اینکه زنان ایران اسلامی همواره هم‌پای مردان برای تعالی و توسعه ایران اسلامی تلاش کرده و خستگی به خود راه نداده‌اند گفت: جایگاه خانواده و زن در اسلام دارای بالاترین و رفیع‌‌ترین مرتبه است و خوشبختانه با انقلاب اسلامی ایران زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کردند.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری زنان از حضرت زهرا (س) تصریح کرد: بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان و دختران حضرت فاطمه زهرا(س) است و الگوگیری از این شخصیت بزرگ زنان را در مسیر سعادت دنیا و آخرت قرار می‌دهد.

در این مراسم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن 48 نفر از بانوان کارمند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول