اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از تولید ملی انجام می‌شود

احداث مجتمع‌های عرضه مستقیم تولیدات داخلی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج از احداث مجتمع‌های عرضه مستقیم تولیدات داخلی در این شهرستان با هدف حمایت از تولید ملی خبر داد.

احداث مجتمع‌های عرضه مستقیم تولیدات داخلی در کرج

علیر‌ضا عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خدماتی که طی سال‌های اخیر از سوی شهرداری‌ها به مردم و همچنین تولیدکنندگان به ویژه در بخش کشاورزی و باغداری ارائه شده، احداث میادین میوه و تره‌بار است.

وی تصریح کرد: در این میادین به صورت مستقیم و با قیمت‌های کنترل شده کالاها و محصولات تولیدکنندگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد که خوشبختانه موجب رضایت مردم و تولیدکنندگان بوده است.

این مسئول گفت: بنابراین می‌توان تاکید کرد که سازمان میوه و تره‌بار در شهرها برای تحقق رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه‌ ایرانی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

حمایت از تولید ملی، اولویت سازمان میوه و تره‌بار کرج

عسکری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای حمایت عملی از تولید ملی چه اقداماتی در شهرستان کرج از سوی این سازمان انجام می‌شود، گفت: کلانشهر کرج دارای جمعیتی بیش از 2 میلیون نفر است.

وی تصریح کرد: بنابراین مهم‌ترین هدف ما این است که مراکز عرضه مستقیم کالاها به صورتی در سطح شهر احداث شود که تمام شهروندان با صرف هزینه و وقت اندک به این مراکز دسترسی داشته باشند.

عسکری افزود: ضمن اینکه در سال جاری و با توجه به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی، حمایت از تولید ملی اولویت اصلی این سازمان به نمایندگی از شهرداری کرج قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا تحقیقات جدیدی از سوی سازمان میوه و تره‌بار کرج طی روزهای نخست سال انجام شده که بر اساس این تحقیقات نیازمند احداث 10 بازار روز دیگر در سطح شهر هستیم.

عسکری گفت: احداث این بازارها به طور قطع منجر به عرضه تولیدات داخلی از سوی تولیدکنندگان با هزینه کم شده و نقش مهمی در قطع دست واسطه‌ها و دلال‌ها و در نهایت حمایت از تولید داخلی ایفا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بنابراین اقدامات مقدماتی برای احداث این بازارهای روز در مناطق پیش‌بینی شده، آغاز شده است.

احداث مجتمع‌های عرضه مستقیم جدید در کرج

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار کرج با اشاره به حمایت دولت از مشاغل خانگی گفت: با توجه به این طرح که از سوی دولت با جدیت پیگیری می‌شود، نیازمند احداث مجتمعی در کرج برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی هستیم.

عسکری افزود: در همین راستا احداث نخستین مجتمع عرضه تولیدات مشاغل خانگی با هدف حمایت از این شیوه تولیدی در دستور کار ما قرار دارد که مراحل مطالعاتی را طی می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین ما نیازمند احداث مکان‌هایی برای عرضه بهداشتی دام و طیور هستیم که دامداران بتوانند در این اماکن به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه‌ها محصولات خود را عرضه کنند که در همین راستا اقدامات لازم برای احداث 4 بازار ویژه عرضه دام بهداشتی کرج در حال انجام است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول