اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

پرهیز از تولید کالاهای داخلی بی‌کیفیت

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر لزوم حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی گفت: کالاهایی که از کیفیت برخوردار نیستند به سرمایه ملی و تولیدات داخلی آسیب جدی می‌زنند که بر پایه نظر مراجع این کار شرعا حرام است.

پرهیز از تولید کالاهای داخلی بی‌کیفیت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به وظایف دولت در مقابل سرمایه‌گذاران اشاره و بیان کرد: دولت باید با فراهم کردن تسهیلات لازم و برداشتن موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد، آنان را در زمینه تولید ملی مورد حمایت قرار دهد.

وی با بیان اینکه برخی قوانین مسیر تولیدکنندگان را مسدود کرده است تصریح کرد: قوه مقننه باید قوانینی که جلوی پیشرفت تولید را گرفته اصلاح کرده و به افزایش تولید کمک کند.

استاندار قم اضافه کرد: قوه مقننه باید با بررسی قوانین، مشکلات تولیدکنندگان را برطرف کند و در صورت نیاز، قوانینی را که بتواند از تولیدکنندگان حمایت کند در صحن مجلس تصویب کرده تا بتوان به پیشرفت‌های مطلوبی در زمینه تولید داخلی دست یافت.

وی به وظایف قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید داخلی اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه باید بسترهای امنیتی را برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران فراهم کند.

موسی‌پور به وظیفه قوای سه‌گانه اشاره و تاکید کرد: همه قوا باید به وظایف خود برای تحقق شعار مقام معظم رهبری که در آغاز سال جدید به عنوان خط مشی برای آبادانی کشورمان تعیین شد، عمل کنند.

وی افزود: سرمایه‌گذاران نیز برای تحقق این شعار وظیفه سنگینی دارند و باید تمام توان خود را برای سرمایه‌گذاری به سمت تولید ملی هدایت کنند.

استاندار قم با تاکید بر ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی بیان کرد: تولید کالاهایی که کیفیت ندارند به سرمایه ملی و تولیدات داخلی آسیب وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید حمایت‌ها برای تولید کالاهای تولید داخلی افزایش یابد گفت: تولید کالاهایی که کیفیت ندارند بر اساس نظر مراجع شرعاً حرام است.

موسی‌‌پور در ادامه وضعیت اقتصادی استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر شاهد جهشی بلند در زمینه اقتصادی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: افزایش منابع بانکی و میزان مالیات‌های اخذ شده و دیگر شاخص‌های اقتصادی از وضعیت مطلوب اقتصادی در قم حکایت دارد.

استاندار قم یادآور شد: بیش از هزار و 700 پروژه در استان قم مجوز گرفتند که پیشرفت فیزیکی برخی آنان 100 درصد گزارش شده است و در صورتی که تمام این پروژه‌ها که مجوز آن صادر شده به بهره‌برداری برسد بیش از 50 هزار شغل جدید ایجاد و استان قم بیش از گذشته رونق اقتصادی خواهد یافت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول