اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد

لزوم توسعه بخش کشاورزی / گسترش فرهنگ مصرف کالا و تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره با اشاره به تلاش دولت برای توسعه بخش کشاورزی در کشور گفت: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است.

لزوم توسعه بخش کشاورزی / گسترش فرهنگ مصرف کالا و تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

وی حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری موثر دانست.

نوری‌پور با بیان اینکه اتصال جهاد اقتصادی به حمایت از کار و تولید ملی در تقویت جایگاه اقتصادی کشور نقش مهمی خواهد داشت، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به کار و سرمایه ایرانی افزایش میزان و کیفیت تولیدات ملی، افزایش اشتغال و افزایش رفاه عمومی را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را با توجه به تحریم‌های اقتصادی کشور و شرایط خاص منطقه مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز ما می‌توانیم با توجه جدی مسئولان به مسئله حیاتی تولید و بهره‌وری داخلی در جبهه اقتصادی دشمنان ایران اسلامی را به زانو درآوریم و از این برهه حساس مثل همیشه سربلند بیرون آییم.

وی اضافه کرد: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم ‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

نوری‌پور افزود: تحقق شعار تولید ملی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

وی با اشاره به تلاش دولت برای توسعه بخش کشاورزی در کشور بیان داشت: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

فرماندار خرم‌دره به تبیین شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و عنوان داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.

وی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مصرف کالا و تولیدات داخلی گفت: این امر به حفظ مشاغل موجود در بخش‌های تولید، گسترش و ایجاد مشاغل جدید در کشور کمک قابل توجهی می‌کند.

نوری‌پور افزود: برای تحقق شعار تولید ملی باید موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذار حذف و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی اقتصاد کشور را شکوفا کرد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول