اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ظرفیت‌های اجرایی دولت پاسخگوی مطالبات جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری همدان گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اجرایی دولت، کارآمدی و توانایی برای پاسخگویی به مطالبات و نیازهای متکثر و متنوع جامعه را دارد.

ظرفیت‌های اجرایی دولت پاسخگوی مطالبات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره امور اجتماعی استانداری همدان در سخنانی با گرامیداشت ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه و تقارن آن با ولادت امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با وجود گذشت 23 سال از ارتحال جانگداز ایشان، نشان‌دهنده شکوفایی و بالندگی مسیر ولایت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تعالی و تکوین معنوی و اخلاقی بشر امروز در تبعیت و پیروی از مسیر ولایت است که از این منظر پایبندی مردم از سال 57 در مراسم استقبال ورود حضرت امام به کشور تا تشییع پیکر مطهر ایشان در سال 68 دارای پیام برای جهانیان است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌مندی حوزه‌های اجرایی در حوزه خدمات‌رسانی خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات به مردم تنها در حوزه‌های اجرایی نمود پیدا می‌کند و هر حوزه‌ای از اجرا که مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد، در چارچوب مأموریت سازمانی، قادر است از حیثیت و کیان خدمتی خود دفاع کند.

وی با تأکید بر اینکه مصادیق خدمت را باید در عرصه‌های امور اجرایی ارزیابی کرد، تصریح کرد: امروزه واقع‌بینی همراه با قضاوت منصفانه از ارزیابی و بررسی خدمات دولت، امری مهم و حیاتی است که باید از هر گونه حاشیه و حاشیه‌سازی تهی باشد.

فامیل‌کریمی یادآور شد: هیچ حوزه خدمتی در سطح استان معطل و زمین‌گیر نیست و تمام عرصه‌های اجرایی و خدمتی، فعال و در وقت مقتضی پاسخگو هستند.

وی در همین ارتباط گفت: بودن چند پروژه و طرح نیمه تمام به منزله نقص و کم‌کاری مسئولان نیست، بلکه همه طرح‌ها و پروژه‌ها طبق برنامه و در یک بازه زمانی معین در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و خواهند رسید.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان همچنین به ظرفیت‌های موجود در حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اشاره کرد و افزود: مقوله‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی سه رکن اساسی در این حوزه است که هر یک با ظرفیت‌های موجود، بخش گسترده و قابل توجهی از خدمات به مردم را پوشش می‌دهند.

وی قابلیت‌های مدیریتی در استان را یادآور شد و گفت: پیچیدگی در عرصه خدمات و کثرت تنوع در مطالبات مردمی و جامعه، باعث شده که امروز استان از پتانسیل‌های مدیریتی کارآمد و توسعه‌گرا استفاده کند و طراز مدیریت در حوزه‌های خدمتی را ارتقا بخشد.

فامیل‌کریمی رسیدگی به امور اجتماعی، شورای آموزش و پژوهش، درمان، سلامت، تشکل‌های مردم نهاد و شورای فرهنگ عمومی را از حوزه‌های مهم در امور اجتماعی استانداری برشمرد و افزود: بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های امور اجتماعی باید طوری باشد که از هر گونه سوءاستفاده جلوگیری کند.

در این مراسم آقای حسن بهرام‌نیا به عنوان مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری همدان معرفی و از خدمات شایسته احمد رستنده، تقدیر شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول