اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

داشتن تیم فوتبال از مطالبات جوانان ارومیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت: داشتن تیم فوتبال در دسته یک از مهم‌ترین مطالبات بر حق جوانان ارومیه قلمداد می‌شود.

داشتن تیم فوتبال از مطالبات جوانان ارومیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد شریف‌نژاد عصر دوشنبه در جلسه تجلیل از شهروند برگزیده که در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جوانان زیادی در زمینه‌های مختلف مستعد هستند و از قابلیت برگزیده و نخبه شدن در بسیاری از حوزه‌ها برخوردار هستند به طوریکه داشتن تیم فوتبال یکی از خواسته‌های اجتماعی جوانان ورزش‌دوست این شهرستان محسوب می‌شود.

وی ضمن اینکه از آقای مرتاض به دلیل خرید یک تیم دسته سه قدردانی کرد، گفت: هزینه حمایت و ارتقای تیم فوتبال بسیار بالاست ولی یکی از صاحبان صنایع خوشنام ارومیه نسبت به عملی کردن این موضوع تلاش کرده است اما باید برای خرید تیم دسته یک در فصل جدید تلاش کنیم و به طرف نیمه‌حرفه‌‌ای و حرفه‌ای شدن گام برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه در ارومیه 30 مدرسه فوتبال وجود دارد، گفت: در مسابقات تراکتورسازی تبریز، جوانان ما برای مشاهده این بازی به تبریز سفر می‌کنند پس باید با توجه به احساس نیاز و علاقه این قشر در راستای صاحب تیم کردن ارومیه برنامه‌ریزی شود.

وی از شهردار و شورای شهر ارومیه به دلیل حمایت تیم والیبال قدردانی کرد و گفت: این تیم به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان صاحب اسپانسر شده است به همین دلیل در میادین و مسابقات مختلف به نام شهرستان ما افتخارآفرینی می‌کند لذا انتظار می‌رود این قبیل پشتیبانی در سایر رشته‌های ورزشی هم ایجاد شود.

شریف‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های سمن‌ها اشاره کرد و بیان داشت: باید در حوزه‌های مختلف اعم از سلامت، بهداشت، فرهنگ، ایثارگران و ... از توان مالی و قدرت فکری نیروهای مردمی استفاده شود تا گام‌های به سوی توسعه‌یافتگی با شتاب بیشتری برداشته شود.

فرماندار ارومیه بر لزوم اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: طرح‌های ملی زیادی در حوزه‌های مختلف تعریف شده و در سفرهای ریاست جمهوری نیز اجرای پروژه‌های مختلفی تکلیف شد که تعدادی از آنها ناتمام مانده است پس در جلسه شورای برنامه‌ریزی باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول