اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه در مراجع قضایی پیگیری شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری گفت: مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه کلان است و نیازمند پیگیری جدی از مراجع قضایی است.

مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه در مراجع قضایی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سید علی بهروش پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه ما مدعی هستیم باید از حقوق شهروندان دفاع کنیم اظهار داشت: شورای شهر وظیفه نظارتی بر عملکرد شهرداری دارد و در این بخش باید دقت نظر داشته باشد.

* مسئولان استانی برای رفع نارسایی‌های ساری اقدام کنند

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه گفت: برای رفع نارسایی‌های شهری در مرکز مازندران از ظرفیت مسئولان استانی استفاده شود.

مهدی رضایی‌فرح‌آبادی به زیباسازی مرکز مازندران از سوی واحد متبوع تاکید کرد و گفت: زیباسازی شهر با تفکر زیبااندیشی محقق می‌شود که این اندیشه در واحد زیباسازی شهرداری مرکز مازندران، ساری و جاری نیست.

وی به برنامه سال جاری شورای شهر و شهرداری ساری اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری امسال به مسائل روبنایی، آسفالت و زیباسازی شهر متمرکز شده که این امر مستلزم شناسایی نیازها و اولویت‌‌بندی مسائل است.

رضایی‌فرح‌آبادی با اشاره به اینکه بررسی اجمالی از مناطق شرق ساری داشتم تصریح کرد: نبود گنجایش پارکینگ پارک قائم، نابسامانی ورودی شرقی شهر و ضرورت اصلاحات عمرانی در عبور امامزاده عباس و عبور زغالچال از مهمترین مشکلات منطقه شرق شهر ساری است.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری به استفاده از ظرفیت مسئولان استان در صحن علنی شورای شهر تاکید کرد و یادآور شد: برخی پیگیری‌های شهری وجود دارد که نماینده عالی دولت در صحن شورا و مدیران ارشد استانی در خانه مردم می‌توانند اثرگذار باشند.

وی اضافه کرد: حضور اخیر استاندار مازندران در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری به نفع شهرداری و شورای شهر بود.

رضایی‌فرح‌آبادی ابراز داشت: دعوت از استاندار به جلسات شورا حتی اگر به منظور پیگیری دستورات قبلی باشد، به سود شهر بوده و مفید است.

عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری نیز به میزان حق‌السهم شهرداری ساری از فروشگاه رفاه اشاره کرد و گفت: تا سهم شهرداری در سطح کشوری از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه مشخص نشود برخی از اقدامات به سود شهر نیست.

جمال باقری با بیان اینکه با وجود هفت عضو شورای اسلامی شهر، پیگیری‌های استاندار برای رفع مشکلات به صلاح نیست، متذکر شد: پیگیری مطالبات شهرداری بدون استاندار برخلاف چارچوب کاری نماینده دولت در استان است.

وی اذعان داشت: شهرداری اگر از شرکای فروشگاه رفاه محسوب می‌شود، ابهامات این بخش باید شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول