اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس:

مطالبات معلمان در جامعه اسلامی ریالی نیست

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات معلمان در جامعه اسلامی ریالی نیست.

مطالبات معلمان در جامعه اسلامی ریالی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالوحید فیاضی بعد از ظهر امروز همایش تجلیل از معلمان نمونه مازندران که در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله برگزار شد با بیان اینکه نخستین و پایانی‌ترین کلید رستگاری انسان دانش و بینش است، اظهار داشت: بینش زاینده آگاهی است.

نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به جایگاه رفیع معلمان اشاره کرد و گفت: همه فرهنگیان باید تلاش کنند تا نور رستگاری در دل فرزندان جامعه ایجاد شود.

فیاضی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین موجی است که به واسطه معنویت در جامعه ایجاد می‌شود، یادآور شد: مجلس و دولت باید به جایگاه معلمان توجه کنند.

وی که خود را نماینده کوچکی از میان فرهنگیان در خانه ملت دانست، تصریح کرد: حرف‌های شنیدنی و نوشته‌های خواندنی شما را در مجلس بازگو و از ابهت آموزش و پرورش دفاع می‌کنم.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان مازندران با تاکید بر اینکه معلمان را نباید کوچک شمرد، گفت: اگر مدرسه و معلم کوچک شمرده شود گناه‌های بزرگ در جامعه رواج می‌یابد.

نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معلمان در نظام جمهوری اسلامی دارای مطالبات بزرگی هستند ولی این مطالبات ریالی نیست.

فیاضی در ادامه متذکر شد: مدرسه سرمایه است نباید از بانک کوچک‌تر شمرده شود.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که بلندای بانکش برافراشته‌تر از مناره مسجد و سایه آن بر سر مدرسه باشد آسیب است، تصریح کرد: جامعه‌ای که اعتقاداتش کوچک شمرده شود آسیب‌پذیر است.

نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این سخنان، مبنی بر مخالف بودنم نسبت به اقتصاد نیست، فرهنگ اکسیژن حیات بشر است.

فیاضی آموزش و پرورش مبتنی بر دین را زمینه‌ساز انتظار و ایجاد جامعه مهدویت دانست و اذعان داشت: فعالیت‌های پرورشی باید زمینه ساز تولید انسانی آرمانی و آرمان شهر مهدویت باشد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول