اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت:

ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات شهروندان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بافت گفت: ارتقای امنیت اجتماعی نخستین و یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه محسوب می‌شود.

ارتقای امنیت اجتماعی از مطالبات شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت سید‌ رضا حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه‌‌ احیای امنیت اخلاقی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای نخستین‌بار در دستور کار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: کاهش آسیب‌های اخلاقی از طریق آموزه‌های دینی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و ... در این جلسه باید مورد بررسی قرار گیرد و فعالیت‌های تحقیقاتی در رابطه با این مسائل داشته باشیم.

حسینی گفت: در رابطه با قلیان، قرص‌های روانگردان و دیگر موارد اعتیادآور باید تحقیقاتی داشته باشیم که با عملیاتی کردن تحقیقات این مسائل کم‌رنگ و محو شوند.

وی تصریح کرد: ارتقای امنیت اجتماعی نخستین و‌ مهم‌ترین موضوع آیین‌نامه است که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و بیشتر می‌تواند با مقابله با کالاهای مخرب و مبتذل که بسیار کم هستند، آغاز شود.

علی محمدی فرمانده انتظامی شهرستان بافت اظهار داشت: دستورالعمل‌های داده شده کشوری‌ است و باید بومی‌سازی شود، پس از بومی‌سازی باید نحوه اجرای آن معین و تهدید‌ها و آسیب‌ها را شناسایی کنیم تا کار ما مفید و مثمرثمر واقع شود.

وی خاطر‌نشان کرد: ما در شهرستان بافت اراذل و اوباش به معنای واقعی کلمه نداریم و هر مجرمی می‌تواند اصلاح شود و این موضوع یک حرکت دسته‌جمعی نیاز دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول