اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر:

مدیران نیازها و مطالبات روابط عمومی‌ها را برآورده کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشبرد اهداف سازمانی خود نیازها و مطالبات روابط عمومی‌ها را برآورده کنند.

مدیران نیازها و مطالبات روابط عمومی‌ها را برآورده کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابوالحسن دهاز پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: خدمات ارزشمند روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی بر کسی پوشیده نیست و این نهاد مهم وظیفه سنگینی در سازمان‌های مختلف بر عهده دارد.

وی افزود: امروز روابط عمومی به عنوان زبان گویای یک سازمان نقش مهمی در جهت پویایی یک سازمان بر عهده دارد و عملکرد دستگاه را به محوریت توسعه و پیشرفت در جامعه منعکس می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها و خدمات ارزشمند دولت در بخش‌های مختلف این وظیفه روابط عمومی‌هاست که خدمات دولت را به مردم منعکس کنند.

دهاز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید خود را با نیازهای عصر امروز تطبیق دهند خاطر نشان کرد: روابط عمومی حلقه ارتباطی بین مردم و کارکنان و مدیر سازمان است که باید به بهترین شکل این نقش را ایفا کند، اما یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها تعامل با رسانه‌هاست.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در طول دوران انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یگانه انقلاب ارزشی دوران معاصر است که به همت و پایمردی امام راحل با هدف احیای سنت نبوی و سیره علوی برای نجات امت اسلامی از ستم قدرت‌های استکباری ایجاد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران دشمنان زیادی داشته اما با هدایت‌های پیامبرگونه امام و مقام معظم رهبری و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

دهاز گفت: تمسک به قرآن و مکتب اهل‌بیت، نصب‌العین قرار دادن فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب، افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی، حفظ وحدت و انسجام، پافشاری بر مواضع انقلاب و احیاء شعارها و گفتمان انقلاب از عوامل موفقیت ایران اسلامی در عصر حاضر است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول