اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خبر داد

پرداخت 74 میلیارد ریال مطالبات معوقه به کارگران پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از پرداخت 74 میلیارد ریال مطالبات معوقه به کارگران پارس‌جنوبی خبر داد.

پرداخت 74 میلیارد ریال مطالبات معوقه به کارگران پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران پارس‌جنوبی اظهار داشت: کارگران نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت دارند و در سال‌های اخیر شاهد تلاش بسیار خوب کارگران در پارس‌جنوبی هستیم.

وی افزود: بدون وجود کارگران به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم و با وجود کارگران و با تلاش و فعالیت این عزیزان است که به رشد و بالندگی می‌رسیم.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از رسیدگی به وضعیت کارگران در این حوزه خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته به بیش از 4 هزار پرونده نیروی کار شاغل در تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس رسیدگی شده است.

حاجیانی از پرداخت 74 میلیارد ریال مطالبات معوقه به کارگران پارس‌جنوبی خبر داد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده 74 میلیارد ریال از مطالبات معوقه کارگران شاغل در پارس‌جنوبی به آنان پرداخت شده است.

وی افزود: از این مبلغ 20 میلیارد ریال توسط بازرسی مدیریت کار و اشتغال منطقه ویژه پارس و 54 میلیارد ریال نیز از سوی اداره روابط کار این مدیریت پیگیری شده است.

حاجیانی با اشاره به تلاش مهندس نصوری، مدیرعامل منطقه ویژه پارس برای توانمندسازی تمامی کارکنان شاغل در سراسر منطقه ویژه پارس یادآور شد: با تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل منطقه ویژه پارس، آموزش کارکنان مورد نیاز پارس‌جنوبی به طور اساسی و طبق زیرساخت‌های مورد نیاز شکل گرفته؛ به گونه‌ای که می‌توان به افزایش توانمندی‌های کارکنان شاغل در تمامی شرکت‌ها و فازهای پارس‌جنوبی در آینده نزدیک امیدوار بود. 

وی بیان کرد: در سال تولید ملی باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت کشور بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول