اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطالبات شهرستان نیشابور به وزیر صنعت مطرح شد

خبرگزاری فارس: مطالبات شهرستان نیشابور خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت که به نمایندگی از هیئت دولت به نیشابور سفر کرده بود توسط استاندار و فرماندار این شهر مطرح شد.

مطالبات شهرستان نیشابور به وزیر صنعت مطرح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در جلسه دیدار با مهدی غضنفری با اشاره به ظرفیت‌های نیشابور و اینکه شهرهای کوچک‌تر از نیشابور در استان دارای دانشگاه علوم پزشکی هستند خواستار ارتقای دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه شد.

وی با اشاره به توافقات قبلی با دستگاههای مسئول خواستار قطعی شدن اعتبار ساخت بیمارستان 160 تخت‌خوابی نیشابور شد.

فرماندار نیشابور با اشاره به بلوکه شدن اعتبار 8 میلیارد و 200 میلیون تومانی دولت برای خرید تجهیزات اپتیکی افلاک‌نمای نیشابور در دانشگاه فردوسی خواستار آزاد شدن این اعتبار و قرار گرفتن در دست دانشگاه نیشابور شد.

وی هم‌چنین خواستار تخصیص اعتبار برای ایجاد تقاطع هم‌سطح جاده باغ‌رود، تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب دومین شهرک صنعتی استان در نیشابور، ارتقای مرکز تربیت معلم نیشابور به دانشگاه نیشابور، ساخت مجتمع مذهبی بین‌الحرمین آرامگاه‌های بانو بی‌بی شطیطه و بانو پسنده و همایش نکوداشت فضل‌ بن شاذان و طرح دیجیتالی کردن دریافت شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در این شهر شد.

هاشمی افزود: با توجه به نیاز جمعیت تقاضای افزایش ظرفیت زمین چمن تا 15 هزار نفر را نیز داریم.

وی تأکید کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری مصوب شد کمربندی جنوب نیشابور به دلیل حجم بالای ترافیک محور تهران مشهد که از داخل این شهر عبور می‌کند، ساخته شود که متأسفانه دو سال از برنامه عقب هستیم که باید این امر پی‌گیری شود.

وی با اشاره به مصوبه سفر دوم ریاست جمهوری درباره احداث پارک علم و فناوری در نیشابور گفت: با وجود کسب درجه اول تعداد کتاب‌خوان به نسبت جمعیت در خراسان‌رضوی و اهدای 3 هزار مترمربع زمین و اینکه نیشابور چهارراه تمدن اسلامی است ولی از اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی نیشابور خبری نیست.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول