اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه نامشخص است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: مطالبات شهرداری از فروشگاه رفاه نامشخص است.

مطالبات شهرداری ساری از فروشگاه رفاه نامشخص است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری فرامرز نقیبی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری در پیگیری مطالبات شهر باید وحدت رویه داشته باشد اظهار داشت: شهرداری ساری برای وصول مطالبات خود از شهروندان هر چند که رقم اندک باشد جدیت دارد ولی این برخورد جدی باید شامل مطالبات کلان دولتی و مؤسسات خصوصی هم شود.

وی یادآور شد: بعد از شش سال پیگیری شورای سوم برای اخذ مطالبات شهرداری از فروشگاه رفاه همچنان این مطالبات بلاتکلیف است.

نقیبی با اشاره به اینکه زمین فروشگاه رفاه در سال 75 توسط شهرداری برای احداث این مرکز تجاری به صاحبان سرمایه داده و مشارکت با این بخش را شروع کرد بیان داشت: شهرداری قصد داشت در قبال تامین زمین و صدور پروانه ساخت فروشگاه رفاه از سهم شرکت تجاری بهره‌مند شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: برخی از ابهامات موجب شد تا شورای سوم با این همه پیگیری نتواند به سرانجام مناسبی برای رسیدن به حقوق شهروندان از فروشگاه رفاه برسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد سهام شهرداری از فروشگاه رفاه بالغ بر 5 میلیون و 691 هزار و 235 سهم است تصریح کرد: نحوه تعامل شهرداری با فروشگاه رفاه از ابهاماتی است که باید از طریق نمایندگانی که برای پیگیری قانونی و مطالبات شهرداری از این فروشگاه زنجیره‌ای انتخاب می‌شوند بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری ساری سود سهام خود را از فروشگاه رفاه دریافت می‌کند اذعان داشت: شهرداری ساری موضع خود را نسبت به باز پس‌گیری فروشگاه رفاه مشخص کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول