اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس:

پیگیری نکردن مطالبات مردم خیانتی بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم دشتستان در مجلس گفت: پیگیری نکردن مطالبات مردم خیانتی بزرگ است.

پیگیری نکردن مطالبات مردم خیانتی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور در برازجان اظهار داشت: دانشجویان از مهم‌ترین اقشار و گروه‌های جامعه هستند و باید مهم‌ترین هدف خود در تمام مراحل زندگی را حراست و پاسبانی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بدانند.

نماینده منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای ضربه‌ زدن به این نظام مقدس به کار گرفته‌اند بر تمامی ما واجب است با تمام توان از این نظام و انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: دانشجویان در تمامی مراحل حامیان و مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و دانشجویان جوان و ولایی ایران اسلامی در دهه سوم انقلاب سرزنده‌تر از قبل آماده دفاع و حراست از انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) رزمندگانی کم سن و سال با قدرتی بی‌نظیر را پرورش داده بود و در روزگار جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن تا چنگ و دندان مسلح ایستادگی کردند و آنها را شکست دادند.

نماینده منتخب مردم دشتستان در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مسیر شهدا مسیر انبیاست و جوانان خصوصاً دانشجویان باید با شناخت فرهنگ شهادت در طریق علم و دانش استوار گام بردارند و در هیچ شرایطی نباید از این هدف والا و مهم دست بردارند.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: برکت فرهنگ ماندگار شهادت و ایثار نتیجه اخلاص رزمندگان اسلام و نظر خاص انبیای الهی به خاک مناطق جنگی است.

وی ولایتمداری و پیروی از ولایت را از بارزترین ویژگی‌های رزمندگان دانست و ادامه داد: ولایتمداری در شعار نیست بلکه باید ولایتمداری را با حفظ این انقلاب و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی  در عمل به جهانیان نشان دهیم.

موسوی‌نژاد افزود: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند و خدمت خالصانه باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی گفت: پیگیری نکردن مطالبات مردم خیانتی بزرگ است و مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول