اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراوان:

پاسخگویی به مطالبات مردم محور مجلس نهم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراوان گفت: نمایندگان مجلس نهم باید در جریانات داخلی و خارجی طوری عمل کنند، که عدم چالش‌های ناموجه و پاسخگویی به مطالبات مردم، محور مجلس نهم باشد.

پاسخگویی به مطالبات مردم محور مجلس نهم باشد

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امروز به مناسبت افتتاح نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس در سراوان اظهار داشت: نمایندگان در مواجهه با جریان‌های داخلی و خارجی طوری عمل کنند که جامعه دچار چالش نشود و امیدواریم در مجلس نهم یک جهش بزرگ در پاسخگویی به مطالبات مردم و مقام معظم رهبری صورت پذیرد.

وی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام هادی(ع) افزود: یکشنبه هفتم خرداد بیانگر افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی است و مجلس نهم نیز آغاز به کار می‌کند، ما در مجلس هشتم دیدیم که مسائل بسیاری از جمله فتنه 88 به وجود آمد.

امام جمعه سراوان با اشاره به نشست گروه 1+5 با نماینده جمهوری اسلامی ایران در رابطه با انرژی هسته‌ای بیان داشت: با اتفاقاتی که امروز در جهان پیش آمده و همچنین رأی نیاوردن سارکوزی و انتخابات ایالات متحده، انتظار می‌رود مذاکرات بغداد به محملی مناسب برای همکاری ایران در آینده تبدیل شود و حرف آخر را ملت‌ها خواهند زد. علی‌رغم تهدیدات، ملت‌ها در کنار هم در حال زندگی هستند و تیم مذاکره‌کننده به دنبال عزت و افتخار است.

دهقان گفت: امیدواریم در نشست 1+5، غربی‌ها دست از لجاجت برداشته و تحریم غیرقانونی علیه ایران را لغو و حقوق ما را به رسمیت بشناسند.

وی در مورد 10 خرداد روز جهانی بدون دخانیات نیز افزود: مصرف سیگار و مواد مخدر یکی از مسائل مضر و زیانبار در جامعه و خانواده است و با خرج‌کردن پول‌های زیاد جان خودشان را به خطر می‌اندازند که در راستای مصرف مواد مخدر در هر 6 ثانیه، یک نفر قربانی در جهان داریم.

امام جمعه سراوان بیان داشت: در ایران نیز 70 هزار نفر، در سال با مصرف همین دخانیات از بین می‌روند و مراجع تقلید هرگونه استفاده از این مواد را حرام می‌دانند و ضروری است تا این مبحث در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول