اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

طرح پزشک خانواده نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: طرح پزشک خانواده نیازمند فرهنگ‌سازی برای پزشک، مجری و مردم است.

طرح پزشک خانواده نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی صبح امروز در جلسه ستاد راهبردی پزشک خانواده گیلان با تاکید بر اجرای منسجم برنامه‌ها اظهار کرد: تمام امکانات باید برای برطرف شدن مشکل سلامت جامعه به‌کار گرفته شود.

وی سطح علمی جامعه پزشکی گیلان را بالا دانست و افزود: پزشکی از رشد کمی و کیفی در جامعه برخوردار است.

سعادتی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در برنامه پنج ساله توسعه کشور، تصریح کرد: پزشک خانواده در گیلان همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

استاندار گیلان خواستار عدم شتاب‌زدگی در اجرای طرح پزشک خانواده شد و گفت: طرح مذکور باید همگام با دیگر استان‌ها در گیلان اجرا شود.

وی طرح پزشک خانواده را نیازمند فرهنگ‌سازی برای پزشک، مجری و مردم خواند و ابراز کرد: شناسنامه الکترونیکی طرح پزشک خانواده به موقع در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

سعادتی به زمان‌بر بودن فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‌ها باید طبق برنامه انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام زوایای طرح پزشک خانواده در فرهنگ‌سازی باید لحاظ شود، اضافه کرد: کمیته‌های تخصصی پزشک خانواده باید در استان فعال شوند.

وی خواستار هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای اجرای طرح پزشک خانواده در گیلان شد و بیان کرد: فعالیت‌ها باید به صورت زیربنایی انجام شود.

سعادتی بر تبیین روح حاکم در اجرای طرح پزشک خانواده برای مسئولان تاکید کرد و افزود: امور باید با برنامه‌ریزی و کارشناسی انجام شود.

استاندار گیلان استفاده از تجربه طرح‌های گذشته پزشکی در اجرای طرح پزشک خانواده را تاثیرگذار دانست و گفت: نظام فعلی سلامت پاسخگوی نیاز مردم نیست و خدمات به قشر آسیب‌پذیر باید ویژه باشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول