اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

طرح پزشک خانواده شهری از مرداد ماه در مازندران آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح پزشک خانواده شهری از مردادماه امسال در کشور و استان مازندران اجرایی می‌شود.

طرح پزشک خانواده شهری از مرداد ماه در مازندران آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدمهدی ناصحی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان مرکز درمانی روستای درازان آمل با اشاره به اینکه با اجرای طرح پزشک خانواده شهری اتفاق مهمی در حوزه سلامت کشور رخ می‌دهد، افزود: نظام ارجاع پزشک خانواده شهری از حلقه‌های مفقوده در حوزه سلامت کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم پس از انقلاب انتظار داشتند به شکل مناسبی در حوزه درمان خدمات‌دهی صورت گیرد، بیان کرد: انتظار می‌رفت بیماران به جزء درمان خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

ناصحی با اعلام اینکه با تلاش زیاد امیدواریم این طرح از مردادماه امسال در کشور اجرایی شود، گفت: استان‌ مازندران در زمره استا‌ن‌های پایلوت در این زمینه خواهد بود.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه این طرح از مهم‌ترین طرح‌های پس از انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: درمان رایگان در اولویت‌های اجرای این طرح قرار دارد.

به گفته ناصحی با اجرای این طرح دیگر درمان به دلیل نداشتن هزینه به تاخیر نمی‌افتد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان آمل نیز اظهار کرد:  با تحویل و تجهیز بیمارستان در دست ساخت سه راهی امامزاده عبدالله(ع) امیدواریم بخش سلامت شهرستان از این مهم برخوردار شود.

ناصحی با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های آمل شرایط خوبی ندارند و در حال ترمیم هستند، افزود: تعداد زایمان‌های صورت گرفته در بیمارستان امام علی در سطح کشور بی سابقه است و این حمایت از این مجموعه را طلب می‌کند.

انتهای ‌پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول