اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آمل:

طرح پزشک خانواده سلامت کشور را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده سلامت کشور تامین می‌شود.

طرح پزشک خانواده سلامت کشور را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه قاسمی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان مرکز درمانی روستای درازان آمل با اشاره به اینکه چندین پروژه مهمی حوزه بهداشت در آمل در حال انجام است، افزود: تعدادی از این پروژه‌ها پس از سال‌ها انتظار و مسکوت بودن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آمل به دلیل مختصات جغرافیایی خاص نیاز به توجه ویژه دارد، تصریح کرد: مسیر هراز موجب می‌شود که نیاز به مراکز درمانی و حمایتی در این منطقه ضروری شود.

قاسمی با اعلام اینکه اورژانس بیمارستان 17 شهریور آمل از پروژه‌های در دست انجام این شهرستان است، گفت: امیدواریم بتوانیم مرکز MRI را نیز در این مرکز دایر کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله و بیمارستان وانای لاریجان نیز از مهم‌ترین پروژه‌های در دست ساخت آمل است، تصریح کرد: برای توسعه خدمات سلامت آمل ساخت مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا نیز در دست انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اجرای طرح بزرگ پزشک خانواده شهری بیان داشت: این طرح تامین کننده سلامت ایرانیان خواهد بود و سلامت کشور دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشتی درمانی درازان آمل در یک ساختمان استیجاری فعالیت می‌کرد، افزود: زمین ساختمان این مرکز از سوی معاون وزیر علوم و تحقیقات که آملی است برای ساخت این مجموعه اهدا شده است.

قاسمی گفت: این روستا دارای شش خانه بهداشت به مرکزیت یک مرکز بهداشت بود که با ساخت ساختمان جدید امیدواریم بتوانیم تیم کامل پزشکی را در این مجموعه مستقر کنیم.

انتهای‌ پیام/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول