اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

طرح سرشماری پزشک خانواده در لرستان آغاز شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طرح سرشماری پزشک خانواده در لرستان آغاز شده است.

طرح سرشماری پزشک خانواده در لرستان آغاز شده است

اردشیر شیخ‌آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی مردم استان از مزایای طرح پزشک خانواده و لزوم آگاهی از روند اجرای این طرح گفت: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت بهداشت است که اجرای آن نیازمند همکاری رسانه‌ها است.

وی افزود: با اجرای این طرح در لرستان تحول بسیار عظیمی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به وجود می‌‌آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده در لرستان تحول عظیمی در خدمات بهداشتی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: اجرای این طرح با هدفمند شدن خدمات بهداشتی و درمانی به شکلی عادلانه و اصولی، ‌عدالت در سلامت محقق می‌شود و اجرای دقیق آن مزایا و محاسن فراوانی نصیب مردم می‌کند.

شیخ‌آزادی گفت: اطلاع‌رسانی جامع در جهت هر چه بهتر اجرا شدن این طرح و آگاهی کامل مردم از مزایای آن در دستور کار جدی کمیته اطلاع‌رسانی طرح است که با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود این مهم انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: درج اخبار و اطلاعات مراحل مختلف اجرای طرح در سایت اینترنتی دانشگاه و سایر دستگاه‌های مجری و همکار، بهره‌گیری از ظرفیت بسیار بالای خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه و ارباب جراید، جلب مشارکت و همکاری رسانه ملی در قالب گزارش‌های خبری از جمله اقدامات کمیته تبلیغاتی این طرح است.

وی تبلیغات وسیع رادیویی و تلویزیونی، تهیه بروشورهای تبیین طرح، استفاده از پتانسیل ارزشمند رابطین بهداشتی در محله‌ها، استفاده از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری، سامانه پیام کوتاه و استفاده از رسانه‌های بصری نظیر بنر، پرده نوشته، پوستر و تراکت از عمده اقداماتی است که با جدیت تمام توسط کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده‌ انجام می‌شود.

شیخ‌آزادی از تهیه 920 ثانیه تیزر و زیرنویس تلویزیونی برای جلب همکاری و مشارکت مردم لرستان با مأمورین سرشماری جمعیت تحت پوشش در مرحله اول اجرای این طرح خبر داد و افزود: به تناسب پیشرفت طرح و مراحل اجرای آن از روش‌های مختلف نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول