اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

آماده اجرای «نسخه 02» پزشک خانواده در گتوند هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از آمادگی برای اجرای «نسخه 02» طرح پزشک خانواده در این شهرستان خبر داد.

آماده اجرای «نسخه 02» پزشک خانواده در گتوند هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند،  قدرت‌الله امانی‌پور پیش از ظهر امروز در گردهمایی توجیهی پزشکان این شهرستان برای اجرای طرح پزشک خانواده اظهار داشت: ورژن 02 طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع، کامل‌تر و جامع‌تر از نسخه قبلی است و چالش‌های این طرح باید به مرور حل و رفع شوند و این مهم با صبوری و همراهی مردم انجام پذیر است. 

وی همچنین در این جلسه که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: کمیته‌ای ویژه در سطح استان‌ها تشکیل می‌شود و و چالش‌ها و مشکلات این طرح را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل و منعکس می‌کند ضمن اینکه عملکرد پزشکان نیز در این طرح به طور کامل و دقیق تحت نظر است.

امانی‌پور همچنین با اشاره به ویژگی‌های این طرح تصریح کرد: همکاری بیمه‌ها در اجرای این طرح لازم و ضروری است ضمن اینکه ویزیت و دارو در این طرح، رایگان است.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند بیان کرد: مشاوره تلفنی پزشکان و بیماران از جمله مزایای این طرح است البته انتخاب پزشک خانواده با سرپرست خانوار است.

امانی‌پور تصریح کرد: هر پزشک در این طرح بین 500 تا 2 هزار 500 نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد و هر جمعیت 10 هزار نفری را نیز یک تیم سلامت زیر نظر می‌گیرند.

فرماندار گتوند با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: امیدواریم نظام سلامت در کشور با اجرای این طرح به نقطه مطلوب خود برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول