اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

تدوین بسته اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: بسته جامع اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده باید هرچه سریع‌تر آماده شده و با همکاری رسانه ملی و سایر نهادها، به اجرا گذاشته شود.

تدوین بسته اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، شورای راهبردی طرح پزشک خانواده فارس با حضور استاندار این استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و سایر مدیران مربوطه، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه میزان آمادگی دستگاه‌های مختلف فارس برای اجرای طرح ملی پزشک خانواده در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار فارس در این جلسه با قدردانی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این استان به دلیل اهتمام در اجرای طرح ملی و عظیم پزشک خانواده در فارس، اظهار داشت: فارس به عنوان استان پیشرو در کشور این طرح را اجرا کرده و موجب فراگیرشدن طرح پزشک خانواده در تمام کشور می‌شود.

حسین صادق‌عابدین خواستار تدوین دستورالعمل‌های نظام‌مند و قانونی برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان فارس شد و افزود: شورای راهبردی این طرح در فارس می‌تواند بر اساس شرایط ویژه این استان در مورد بسیاری از مسائل این طرح، تصمیم‌گیری کند.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده از طرح ملی پزشک خانواده برای اقشار مختلف مردم، گفت: بسته جامع اطلاع‌رسانی این طرح باید هرچه سریع‌تر آماده شده و با همکاری رسانه ملی و سایر نهادها، به اجرا گذاشته شود.

در این جلسه محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس با تشریح میزان پیشرفت طرح ملی پزشک خانواده در این استان، بر آمادگی این دانشگاه برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده تاکید کرد.

این جلسه با ارائه گزارش اعضا و بررسی راه‌های اجرای بهینه طرح ملی پزشک خانواده در استان فارس، به پایان رسید.

انتهای پیام/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول