اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

پزشک خانواده در کهگیلویه اطلاع‌رسانی بیشتری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از مسئولان شبکه بهداشت و درمان و مسئولان اطلاع‌رسانی و جامعه خبری این شهرستان خواست تا نسبت به خدمات پزشک خانواده و فرهنگ‌سازی آن در جامعه اطلاع‌رسانی بیشتری کنند.

پزشک خانواده در کهگیلویه اطلاع‌رسانی بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته اجرایی طرح پزشک خانواده اظهار داشت: برای اجرای طرح پزشک خانواده باید زیرساخت‌های مراجعه به پزشک نظام‌مند شود.

رئیس کمیته اجرایی طرح پزشک خانواده شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: این طرح از جهت اینکه سیستم درمانی را جامع و هدفدار می‌کند منجر به افزایش سطح سلامت جامعه خواهد شد.

رضایی ارتقاء شاخص‌های سلامت و درمان صحیح و سریع را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: برای اجرای کامل و دقیق این طرح مؤلفه‌هایی همچون ابزار، امکانات، تعداد پزشکان و همراهی دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته شوند.

رضایی ابراز داشت: باید با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از عموم مردم برای همکاری هرچه بیشتر آنان استفاده کنیم.

رئیس کمیته اجرایی طرح پزشک خانواده شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: باید با آسیب‌شناسی و کار کارشناسی در مسیر اجرای این طرح به سوی تحقق کامل اهداف آن گام برداریم.

وی یکی از گام‌های موثر در اجرای این طرح را استفاده مسئولان دستگاه‌های اجرایی از این طرح عنوان کرد و افزود: مسئولین و خانواده‌های آنها باید از اولین مراجعه‌کنندگان به پزشک خانواده باشند.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه طرح ملی پزشک خانواده از سرگردانی مردم و تضییع حقوق آنان جلوگیری خواهد کرد، افزود: باید با فرهنگ‌سازی توسط متولیان امر زمینه انجام صحیح این طرح در اسرع وقت انجام گیرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول