اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد:

ارتباط مالی بیمار با پزشک در «طرح پزشک خانواده» کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: ارتباط مالی بین بیمار و پزشک در «طرح پزشک خانواده» به شدت کاهش می‌یابد.

ارتباط مالی بیمار با پزشک در «طرح پزشک خانواده» کاهش می‌یابد

نصرت‌الله قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با تبیین اهداف و سیاست‌های طرح پزشک خانواده اذعان داشت: اجرای طرح پزشک خانواده فعالیت بزرگی برای تضمین و تامین منافع ملی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: در راستای اجرای عدالت در سلامت و دسترسی آسان همه مردم و تمام گروه‌های سنی به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب، طرح پزشک خانواده شهری همگام با سراسر کشور در مازندران اجرایی شد.

قاسمی عنوان کرد: سرشماری سلامت از تاریخ یکم خرداد اجرایی شده و تا بیستم خرداد در مازندران ادامه می‌یابد.

وی ابراز داشت: امیدواریم شهروندان محمودآبادی همچون همیشه در اجرای مطلوب این طرح نیز همکاری لازم را با ماموران بهداشتی داشته باشند و در زمان مراجعه ماموران بهداشتی حضور یک فرد مطلع در خانواده همراه با ارائه کارت ملی و شناسنامه خانوار در تکمیل صحیح پرسشنامه سلامت موثر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد اضافه کرد: در طرح پزشک خانواده شهری تمام افراد براساس دفاتر بیمه خود ابتدا به پزشک خانواده مراجعه کرده و مورد درمان قرار می‌گیرند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی سرپایی و یا بستری به «سطح دو» ارجاع می‌شوند.

قاسمی با بیان اینکه یکی از منافع برنامه پزشک خانواده شهری این است که ارتباط مالی بین بیمار و پزشک به شدت کاهش می‌یابد، متذکر شد: هزینه‌های ویزیت، تزریقات و داروها در تعهد بیمه رایگان است.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی محمودآباد در پایان اذعان داشت: در برنامه پزشک خانواده شهری فقط 30 درصد هزینه‌های مربوط به رادیولوژی و آزمایشگاه برعهده بیماران است و 70 درصد بقیه را سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول