اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد

حضور 310 دانش‌آموز زنجانی در طرح ولایت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از حضور 310 دانش‌آموز زنجانی در طرح ولایت خبر داد.

حضور 310 دانش‌آموز زنجانی در طرح ولایت

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح ویژه ولایت از طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: این طرح برای دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان استان زنجان همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه دبیران حلقه صالحین در این طرح شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه تاثیرگذار فرهنگی از تیرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی از حضور دانش‌آموزان نخبه در طرح ولایت استان زنجان خبر داد و گفت:‌ این طرح با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری اجرا می‌شود.

احمدی‌تبار افزود: در سال جاری و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و فرهنگیان سه برنامه تاثیرگذار و مهم فرهنگی در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد و گفت: این اردو در سال جاری با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در این مناطق رونق خاصی می‌گیرد.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه این اردوها هر ساله در ایام تابستان برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام 120 دانش‌آموز و فرهنگی زنجانی به یادمان‌های شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس در غرب کشور خاطرنشان کرد: در دهه نخست شهریورماه سال جاری این افراد به استان کردستان اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به برگزاری طرح هجرت سه، ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان زنجان یادآور شد: 8 هزار و 400 دانش‌آموز و فرهنگی در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اردوها به مدت 10 روز برگزار می‌شود، افزود: مرمت و زیباسازی مدارس در عرصه‌های آموزشی مناطق 14گانه آموزش و پرورش از برنامه‌های این طرح محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول