اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

احداث 80 واحد مسکونی طرح ولایت در دهگلان/ واگذاری 30 واحد مسکونی روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از احداث و واگذاری 80 واحد مسکونی طرح ولایت در این شهرستان خبر داد.

احداث 80 واحد مسکونی طرح ولایت در دهگلان/ واگذاری 30 واحد مسکونی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در جلسه حساب 100 امام(ره) که با حضور هیئت امنای آن در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد اظهار کرد: سهم شهرستان دهگلان از احداث مسکن طرح ولایت 40 واحد مسکونی شهری و 40 واحد روستایی است که تاکنون 30 واحد از این تعداد به افراد واجد شرایط در روستاها واگذار شده است.

به گفته وی، عملیات اجرایی 40 واحد مسکونی روستایی این شهرستان به‌صورت 100 درصد پایان یافته است و به‌زودی 10 واحد دیگر از این تعداد به‌زودی به واجدین شرایط واگذار می‌شود.

پیشرفت 65 درصدی طرح مسکن ولایت در دهگلان

فرماندار دهگلان در ادامه از پیشرفت 65 درصدی طرح مسکن ولایت در شهر دهگلان خبر داد و گفت: این واحدها به افراد واجد شرایط که تاکنون از وام مسکن استفاده نکرده باشند و فاقد زمین مسکونی در شهر باشند واگذار می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای احداث این تعداد واحد مسکونی اختصاص داده شده و امیدواریم با تلاش مجریان این طرح‌ها تا پایان آذرماه امسال شاهد بهره‌برداری از این واحدها باشیم.

تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین مدرسه‌ساز در دهگلان

وی خواستار تشکیل  بانک اطلاعاتی خیرین مسکن‌ساز در شهرستان دهگلان شد و افزود: به منظور ترویج فرهنگ کمک به مستضعفین و تامین سرپناه برای افراد واجد شرایط بنیاد مسکن انقلاب دهگلان باید با تشکیل این بانک اطلاعاتی برنامه‌های خود را هدفمند و گسترده‌تر دنبال کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به شرکت در طرح واگذاری مسکن ولایت در شهر دهگلان را دارند می‌توانند از امروز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و تشکیل پرونده اقدام کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول