اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر خواستار شد:

ایجاد حلقه‌های صالحین با کمک کانون طرح ولایت

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر بر ایجاد حلقه‌های صالحین با کمک کانون طرح ولایت تاکید کرد.

ایجاد حلقه‌های صالحین با کمک کانون طرح ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد آب‌شیرینی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کانون‌های طرح ولایت بسیج دانشجویی در بوشهر اظهار کرد: هر کانون در بسیج دانشجویی باید حداقل دارای 2 حلقه صالحین باشد.
جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر امسال میزبان جشنواره کشوری قرآن و عترت است، پس به طبع می‌طلبد که با تلاش، همت مضاعف، اطلاع‌رسانی صحیح و کشف استعدادهای نخبه در این زمینه، با هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این جشنوار نقطه عطف روشنی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.
جانشین بسیج دانشجویی استان بوشهر از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که ظرفیت برگزاری این جشنواره را دارند درخواست همکاری کرد.
وی در ادامه با اشاره به طرح ولایت بیان کرد: باید به نحو احسن از تمام ظرفیت‌های بالفعل اعضاء طرح ولایت حتی در سنوات گذشته برای تشکیل شورای طرح ولایت استفاده شود.
آب‌شیرینی بر ایجاد حلقه‌های صالحین باکمک کانون طرح ولایت تاکید کرد.
مسئول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان بوشهر والاترین قشر را در یک جامعه دانشجو دانست و عنوان کرد: رسالت دانشجویان بسیجی در این برهه از زمان از هر موقعیت دیگر سنگین‌تر است.
عباسی‌فر با اشاره به طرح ولایت و اینکه این دوره مخصوص دانشجویانی است‌ که تمام مراحل عضویت در بسیج‌ را موفقیت گذرانده باشند، گفت: افراد انگشت شماری توانایی حضور در این دوره را دارند.
وی خاطرنشان کرد: طرح ولایت از نادر برنامه‌های است که دارای تغییر و تحولات بسیار کمی بوده و این ثبات را مدیون هماهنگی منظم اعضا‌ در پیشبرد این مهم دانست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول